וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל נהרג לעיני אשתו ובנו בהימלאיה: "לא מעכלים, זו אבידה גדולה"

הבשורה על מותו של אריאל פריימן, שנהרג בנפילה בטרק באזור רישיקש שבהודו, הכתה בתדהמה את מושב ניר צבי, שבו התגורר. הוא נחשב לאיש חינוך "משכמו ומעלה", לדברי התושבים - שהעידו כי הצעיד קדימה את מערכת החינוך במקום. "היה אחד האנשים הפעילים שדאגו ליישוב"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"היה אחד הפעילים ביישוב שדאג לחינוך". פריימן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסביבתו של אריאל פריימן, שנהרג ביום שלישי מנפילה במהלך טרק ברכס ההימלאיה שבהודו, כואבים את מותו. "הוא היה אדם חשוב ומוכר בקהילה, חבר הוועד המקומי במשך שנים רבות", סיפר שמעון פז, מזכיר מושב ניר צבי שבו התגורר פריימן. "הוא פעל בתחום חינוך דור העתיד של היישוב. הקהילה המומה מלכתו בטרם עת".

דוד יפרח, ראש מועצת עמק לוד, הביע גם הוא צער על מותו של פריימן בן ה-55, שטייל בהודו עם אשתו, בנם וזוג חברים נוסף. "הוא אחד האנשים הפעילים שדאגו ליישוב ניר צבי, נושא החינוך היה קרוב מאוד לליבו. הוא אבדה בשבילנו", אמר יפרח.

הוא הוסיף כי פריימן, שנפל במהלך טרק, היה חובב ספורט אתגרי. "הוא נוהג לטייל בעולם?, אוהב את החיים ואוהב לחיות. אני שמעתי את זה עכשיו ואני בשוק. כמו בום זה בא לי, איבדתי חבר קרוב", אמר.

עוד בנושא:
משפחת ההרוג בתאונה בדרום אפריקה: "אסון כבד פקד אותנו"
ישראלי בן 22 נהרג בתאונת דרכים ביוהנסבורג שבדרום אפריקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נהג לטייל בעולם ואהב ספורט אתגרי. פריימן/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם ח"כ איתן כבל, חברו הקרוב של אריאל פריימן, התייחס למותו המפתיע. "למדנו יחדיו באוניבריסטה העברית בירושלים, היינו שכנים במעונות הסטודנטים ונפגשנו במשך השנים מעת לעת", אמר לוואלה! NEWS. "אריאל היה ידוע בתור אדם מאוד פעלתן. ראיתי את ההודעה על מותו ואני עד עכשיו מתקשה לעכל שאריאל איננו, ממש מכה. אני זוכר אותו כבחור יוצא מן הכלל, מוקף בחברים, חביב ונעים, ואיש שיחה נפלא. יהי זכרו ברוך".

נאוה רוזנברג, יו"ר מועדון הפטנק וחברת מושב ניר צבי, סיפרה על פריימן: "אריאל היה איש משכמו ומעלה, לא היה חבר של הכיר אותו. הוא תרם רבות להצלחת המושב ולחיים בו, היה אחראי על כל מערכת החינוך במושב ותרם רבות למערכת החינוך בבית הספר". רוזנברג הוסיפה כי בזכות פריימן, בית הספר הגיע להישגים רבים תוך הקטנת הכיתות. "הוא היה אדם חם, אוהב, מבין ועוזר. במקצועו היה עורך דין שעוזר לזולת, ידע לנווט ולסייע רבות לתושבי המושב, עמותת הספורט שאני מנהלת עד היום קיימת 16 שנים במושב בזכותו. אנחנו לא מעכלים".

אלמנתו של פריימן סיפרה למשרד החוץ כי הקבוצה יצאה ביום שלישי לטרק וסמוך לשעה 16:00 (שעון מקומי), נפל בעלה ונהרג. לדבריה, רק עם הגעתם למקום שבו הייתה קליטה סלולרית דיווחו בני המשפחה על האירוע. בהמשך חולצה גופתו מהאזור.

המשפחה והחברים מנסים פועלים כעת להנפקת מסמכי הפטירה הנדרשים ולקבלת אישורי המשטרה לשחרור גופתו לקבורה בישראל. ממשרד החוץ נמסר כי קונסול ישראל בניו דלהי, זיו בילאוס, והמחלקה לישראלים בחו"ל של המשרד מסייעים למשפחה בסידורי השבת הגופה ארצה.

(עדכון ראשון: 20:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully