וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטייל ישראלי בן 56 נהרג מנפילה במהלך טרק בהימלאיה בצפון הודו

19.10.2016 / 17:43

אריאל פריימן ממושב ניר צבי טייל עם אשתו, בנם וזוג חברים נוסף ברכס ההודי, סמוך לרישיקש. רק לאחר הגעת הקבוצה לאזור עם קליטה סלולרית דיווחו על התקרית ובהמשך גופתו חולצה מהאזור. בני המשפחה מנסים להביא את גופתו לקבורה בישראל בסיוע משרד החוץ

העיר רישיקש בהודו. ShutterStock
העיר רישיקש/ShutterStock

אריאל פריימן, ישראלי בן 56, נהרג אתמול (שלישי) מנפילה במהלך טרק ברכס ההימלאיה באזור רישיקש בהודו. פריימן טייל עם אשתו, בנם וזוג חברים נוסף. בני המשפחה מנסים להביא את גופתו לקבורה בישראל בסיוע משרד החוץ.

אלמנתו של פריימן סיפרה למשרד החוץ כי הקבוצה יצאה אתמול לטרק וסמוך לשעה 16:00 (שעון מקומי), נפל בעלה ונהרג. לדבריה, רק עם הגעתם למקום שבו הייתה קליטה סלולרית דיווחו בני המשפחה על האירוע. בהמשך חולצה גופתו מהאזור.

באותו נושא:
ישראלי בן 22 נהרג בתאונת דרכים ביוהנסבורג שבדרום אפריקה
משפחה ישראלית נפגעה בתאונת דרכים בגיאורגיה: שני ילדים נהרגו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אריאל פריימן/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשפחה והחברים בדרכם לתחנת משטרה בעיר הסמוכה, אוטרקשי, שם יוכלו להנפיק את מסמכי הפטירה הנדרשים ולקבל את אישורי המשטרה לשחרור גופתו לקבורה בישראל. ממשרד החוץ נמסר כי קונסול ישראל בניו דלהי, זיו בילאוס, והמחלקה לישראלים בחו"ל של המשרד מסייעים למשפחה בהשבת הגופה ארצה.

"התאונה אירעה כשפריימן החליק ונפל לתוך ערוץ נחל בצ'ירבסה, בעוד הקבוצה הייתה בדרכה לגומוק. גופתו חולצה והובאה לגאנגוטרי", דווח באתר החדשות ההודי "הינדוסטן טיימס".

ההרים המושלגים והעמקים במדינת מחוז אוטראקהאנד, שבה נמצאת העיר רישיקש, נחשבים ליעד תיירותי למטיילים ומטפסי הרים מרחבי העולם. לצד זאת, בעשור האחרון נהרגו לפחות 13 בני אדם במהלך טרקים באזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully