וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש עם חצי הראש מואשם בניסיון רצח לאחר ששרף מזרן

20.10.2016 / 13:06

בחור ממיאמי שאיבד חצי מהראש שלו בתאונת דרכים נעצר על ניסיון רצח לאחר שהצית את המזרן שלו בסמוך לשכניו. לא ברור מה הוביל אותו למעשה, אבל אולי זה בגלל שאין לו ראש

צילום מסך

קרלוס רודריגז בן ה-31 מפלורידה התפרסם לראשונה ב-2010 לאחר שנעצר על שידול לזנות ותמונות המעצר שלו פורסמו ברשת. רודריגז עבר תאונת דרכים קשה כשהיה צעיר ובה איבד חצי מהגולגולת והמוח שלו. כעת, הוא מואשם בניסיון לרצח לאחר שהצית את המזרן שלו בסמוך לדופלקס הסמוך לביתו, בו נכחו באותה עת שכניו.

על פי NBC מיאמי, רודריגז חצוי הראש נעצר בשני האחרון והובא למשפט בשלישי, כשהוא מואשם בניסיון רצח והצתה מדרגה ראשונה. השופט דחה את משפטו בחשש שלרודריגז יש בעיות נפשיות. על פי דו"ח מעצרו, האש היוותה איום מידי לחייהם וביטחונם של שכניו, אולם לא ברור עדיין אם הייתה לו כוונה לפגוע במישהו ומה הייתה הסיבה למעשיו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונות מעצרו של קרלוס רודריגז מ-2010/מערכת וואלה!, צילום מסך

ב-2012 פורסם ביוטיוב סרטון בו רודריגז מסביר איך הוא איבד את הראש שלו, "הייתי מסומם. נהגתי ברכב, פגעתי בעמוד, עפתי דרך השמשה הקדמית ונחתי על הראש שלי". כשהוא מראה את ראשו למצלמה הוא מוסיף: "וכך זה קרה. זה למה אסור לשתות בנהיגה או לנהוג תחת השפעת סמים (בסלנג). זה לא טוב, ילדים". על פי הצהובון הגרמני "בילד", את התאונה הוא עבר כשהיה רק בן 14. כעת הוא מוחזק בערבות על סכום של 20 אלף דולר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

עוד ב"אסור לפספס":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully