וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב כפר כנא מואשם כי דרס למוות את קרוב משפחתו - ונמלט

19.10.2016 / 16:04

מה שהיה נראה בתחילת כתאונת פגע וברח התברר כאירוע פלילי. נהג משאית, שנהג בשלילה לצמיתות פגע לכאורה בקרוב משפחתו, שעמו היה מסוכסך - ונמלט. לפי כתב האישום, הוא ניסה להסתיר את המשאית כדי להקשות על החקירה

צילום: דוברות משטרה, עריכה: מתן חדד

(בווידאו: תיעוד פגיעה של רכב חולף בפעוט בן 4 בכפר כנא)

כתב אישום הוגש היום (רביעי) נגד מוחמד זרייקי, תושב כפר כנא, בגין הריגה, הפקרה לאחר פגיעה, נהיגה בזמן פסילה ונהיגה בלי רישיון נהיגה. על פי כתב האישום, הוא פגע בבן משפחתו שעמו היה מסוכסך באמצעות משאית, גרם למותו והשאיר אותו פצוע בזירת האירוע.

האירוע התרחש לפני כחודש, אז התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה על דריסת הולך רגל בכביש הגישה לקיבוץ בית רימון. צוות מד"א שהגיע למקום פינה את הפצוע, מוחמד זריקאת, צעיר בשנות ה-20 לחייו מכפר כנא, כשהוא במצב אנוש, אך כבר בדרך לבית החולים פוריה בטבריה הוא מת מפצעיו.

המשטרה פתחה בחקירת האירוע כתאונת דרכים, אך כמה שעות לאחר מכן הסגירו עצמם הנהג הנאשם, ואדם אחר שהיה מעורב באירוע. עם התפתחות החקירה התברר כי מדובר באירוע פלילי ולא בתאונת דרכים, והחקירה הוטלה על היחידה המרכזית במחוז הצפון.

עוד בוואלה! NEWS:
הותר לפרסום: אזרח טורקי נעצר בחשד לעבירות ביטחוניות - וגורש מהארץ
תאמר נפאר לוואלה! NEWS: רגב מוזמנת לראות איתי את הריסות הבתים בלוד
מחיפה לעכו בחמש שעות: תורים ארוכים, קללות ודחיפות בקו השיט החדש

לילה קשה בכבישים רוכב אופנוע נהרג מפגיעת משאית ליד נתניה פעוט נפצע אנוש בכביש 443. מד"א
ניסה להסתיר את המשאית מהמשטרה/מד"א

במהלך החקירה עלה כי האחים זריקאת היו מסוכסכים עם בני משפחה אחרים, כולם תושבי כפר כנא, והם קבעו להיפגש בדרך צדדית. אחד מבני המשפחה המסוכסך התקשר לדודו, זרייקי, וביקש שיגיע למקום כדי שיעזור לו בעימות עם זריקאת ועם אחיו. זרייקי בא למקום כשהוא נוהג במשאית למרות שאינו מורשה לנהוג בכלי רכב מסוג זה ולמרות שהוא בפסילת רישיון לצמיתות.

כשהגיע זרייקי למקום האירוע הוא סטה לשול הימני ופגע במוחמד זריקאת, פגיעה שגרמה למותו. מיד לאחר מכן נמלט זרייקי מהזירה תוך שהוא מפקיר את הפצוע במקום. הוא הרחיק את המשאית מזירת האירוע והסתיר אותה בניסיון להעלים ראיות ולהקשות על החקירה, אך המשטרה הצליחה לאתר אותה במהירות בפעולה גלויה וסמויה בתוך הכפר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully