וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו איך נראית היום הברבי האנושית שהתמכרה למשקולות

19.10.2016 / 6:57

כל חיה דחפו אותה להיות דוגמנית בזכות פני בובת החרסינה שלה - אך היא סירבה להיכנע לדרישות החברה והתאהבה בחדר הכושר. אחרי 5 שנים של אימונים אינטנסיביים - לא תאמינו איך היא נראית היום

ג'וליה וינס מרימה משקולות/youtube.com/juliavins

בסרטון – ג'וליה משתתפת באליפות העולם בהרמת כוח


את ג'וליה וינס פגשנו לראשונה בתחילת השנה שעברה, כשעלתה לכותרות בזכות המראה יוצא הדופן שלה. ההתמדה שלה בחדר הכושר שינו לחלוטין את גופה, ואם לפני שנתיים רוב התגובות אותן קיבלה היו מפרגנות - היום יש אנשים שטוענים שהיא כבר מעוותת לגמרי. לוינס ממש לא אכפת, "מי שחושב ככה עליי, פשוט מקנא בי".

וינס בת ה-20 מרוסיה זכתה לכינוי "הברבי השרירית" בזכות פניה הבובתיות, עינייה הגדולות וגוף המתאגרף שלה, שהגיע השנה למימדים היסטריים. וינס מחולקת לשניים: מהצוואר ומעלה היא נראית כמו דוגמנית מטופחת ומהכתפיים ומטה כמו גבר שרירי במיוחד. המראה המשונה שלה הפך אותה לכוכבת רשת, עם לא פחות מ-325 אלף עוקבים באינסטגרם. כשרק הכרנו, היא הייתה בת 18 ויחסית עוד בתחילת דרכה. עוד אז היא הבטיחה ש"זו רק ההתחלה", והיום גילינו שהיא עמדה במילה שלה. וינס זכתה באליפות העולם בהרמת משקולות ושברה שלושה שיאי עולם בהרמת כוח - 215 ק"ג בסקוואט, 120 ק"ג בלחיצת חזה ו-190 ק"ג בדדליפט (הרמת משקולות מהריצפה לירכיים).

"כשהתחלתי להתאמן בגיל 15 לא ידעתי כלום על הרמת משקולות. עד אז למדתי מוזיקה ולא היה לי עניין בספורט, אבל חשבתי שכדאי לי לנסות את זה כדי שאוכל לבנות לעצמי בטחון. נרשמתי למכון ופשוט מצאתי שם את הבחור הכי שרירי ועשיתי מה שהוא עשה. עם הזמן התחלתי לאהוב את זה וידעתי שזו המטרה שלי – לבנות שריר".

למצקצקים בלשונם, וינס טוענת שמעולם לא השתמשה בסטרואידים ומזמינה אנשים לשלם עבורה על בדיקת דם שתוכיח את זה, "אני ההוכחה שאפשר להיראות טוב ולהרים משקולות בו זמנית. אני לא משתמשת בסטרואידים ומציעה למי שלא מאמין לי - לשלם ולהתלוות אליי לבדיקה. אנשים יורדים מזה בסוף". וינס מתאמנת 7 פעמים בשבוע, גם כשהיא בנסיעות, ומקפידה על תזונה נכונה הכוללת 5-6 ארוחות קטנות ביום שמכילות עוף, ביצים, גבינה, אורז, כוסמת, שיבולת שועל וירקות. היא גם לוקחת תוספי תזונה, "אני גרה בעיירה קטנה ברוסיה, כך שאין לי מבחר עצום של אוכל. אני מסתפקת במה שיש".

וינס מודה שהלוק המיוחד שלה שינה את יחסה לסביבה, "אני לא בקשר עם חברים שלי מהעבר, כי הם לא מעניינים אותי יותר ואני לא אוהבת את הגישה שלהם לחיים. אני גם לא הולכת למסיבות כי אין שם אנשים שמעניינים אותי. אנשים מרגישים מאויימים לידי. הרבה פונים אליי ואומרים לי 'עם פנים כמו שלך, יכולת להיות דוגמנית. למה הרסת את הגוף שלך?' אבל אני לא מתייחסת אליהם. לרוב אלה אנשים קנאים שלא מרוצים מעצמם". היא מודה שיש לה מעט חברים "איכותיים" איתם היא מבלה בחגים ובחופשות, "החברים שלי הם אנשים אינטליגנטיים ומצליחים, שלמדתי מהם המון".

לוינס יש הרבה מה לומר על הציפיות של החברה ממנה, "ברוסיה אנשים חושבים שתפקידה של האישה הוא לבשל ולנקות את הבית. בנסיעות שלי לאירופה ואסיה, אנשים כיבדו אותי, גם אם לא אהבו את מה שעשיתי. הגוף הנשי הוא מושג מוזר. אני חושבת שמה שיותר חשוב הוא האישיות של האדם. אני מכירה הרבה נשים עם גוף נשי, שמתנהגות מגעיל וזה לא מושך גברים בכלל". היא מודה גם שפרשה מהאוניברסיטה לטובת התמדה באימונים ועזבה את הבית בגיל מוקדם, "הרבה אנשים נוטים לבזבז המון זמן בלימודים ולבסוף לא עוסקים במה שלמדו. ברוסיה גם נהוג שילדים גרים עם ההורים שלהם עד גיל מאוחר. אני שברתי את הסטיגמות. לפעמים, כדי לבנות לעצמך חיים מאושרים, אתה חייב להקריב את כל מה שיש לך. ההורים שלי לא תמכו בהחלטה שלי אבל מאוד גאים בהישגים שלי".

המאמן האישי של וינס, סרגיי, הוא גם בן הזוג שלה מזה 4 שנים. הוא אימץ אותה כפרויקט אישי כשהבחין בפוטנציאל הגלום בה. היום, כשיש לה מאות אלפי עוקבים באינסטגרם, היא מנסה לייצר תוכן מעניין ולתקשר איתם ככל הניתן, "אנחנו מדברים על הכל, ואני מקבלת אלפי תגובות מעניינות מאנשים מכל רחבי העולם. תודה לכולם".

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully