וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעייתו של טראמפ הגיבה להקלטות בעלה: "הוא הובל לומר דברים מלוכלכים"

18.10.2016 / 4:30

מלניה טראמפ התייחסה לראשונה להקלטות שבהן נשמע המועמד הרפובליקני מעיר הערות סקסיסטיות. לטענתה הופתעה למשמע הדברים, אך סלחה לבעלה שעסק ב"שיחת בנים" והוסיפה כי "התקשורת נגדו". מנחה התכנית שנשמע בהקלטה מ-2005 פוטר מרשת NBC

ספק 500

מלניה טראמפ, רעייתו של המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ, הגיבה הלילה (שלישי) לראשונה לפרשת פרסום ההקלטות משנת 2005 שבהן השמיע בעלה הערות סקסיסטיות כלפי נשים כשהתראיין לתכנית "אקסס הוליווד". בריאיון שהעניקה למנחה אנדרסון קופר מרשת CNN, הסבירה טראמפ כי איש העסקים "הובל" לומר את הדברים בידי המראיין והשיחה, בעיניה, הייתה "שיחת בנים".

"אמרתי לבעלי שהשפה אינה נאותה ושזה לא מקובל, והופתעתי משום שזה לא האדם שאני מכירה", אמרה, והוסיפה כי "אפשר לראות בקלטות שהמצלמה לא הייתה עליו, ואני תוהה אם הוא בכלל ידע שהמיקרופון פועל. הם עסקו ב'שיחת בנים' והוא הובל על ידי המנחה לומר דברים מלוכלכים ורעים".

עוד בנושא:
העדויות עושות את שלהן: טראמפ מרחיק בוחרות רפובליקניות
"טראמפ יכול לתפוס לי ב...": הנשים שתומכות בדונלד טראמפ
"נגע באיבר המין שלי": שתי נשים נוספות טוענות שטראמפ תקף אותן מינית

מלניה טראמפ אשתו של דונלד טראמפ בוועידה הרפובליקנית בקליבלנד ארצות הברית 19 יולי 2016. רויטרס
"הייתי מופתעת, סלחתי לו". טראמפ ורעייתו בוועידה הרפובליקנית, יולי/רויטרס

כשנשאלה אם שמעה את בעלה מדבר בשפה כה גסה בעבר, השיבה טראמפ כי זו לא דרכו. "לא שמעתי אותו מדבר כך, ולכן הייתי מופתעת. אני לא מכירה את האיש שמדבר ככה, שיאמר דברים כאלה. שמעתי הרבה 'דיבורי בנים', בנים כשהם גדלים והם רוצים להשוויץ אחד בפני השני, אבל הייתי מופתעת".

עם זאת, הבהירה טראמפ כי על אף שהייתה מופתעת מן השפה בה השתמש המועמד הרפובליקני, היא אינה מופתעת מעצם הפרסום של הקלטות מן הסוג הזה בעיתוי הנוכחי. "לא הייתי מופתעת כשזה יצא, כי יש הרבה אנשים מהצד הנגדי שרוצים להזיק לקמפיין. ולמה עכשיו? למה אחרי כל כך הרבה שנים? למה שלושה שבועות לפני הבחירות?", תהתה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
"הם (התקשורת) ארגנו את הפרסום כדי שלא נדבר על וויקיליקס והמיילים. הכול מאורגן"

כשנשאלה אם היא מאמינה שהזוג קלינטון עומד מאחורי הפרסום, כפי שטען בעלה, אמרה: "זו הייתה התקשורת מהאגף השמאלי, הכול היה מאורגן, כל יום שישי משהו צץ. ראיתי את זה בטלויזיה שעה אחרי שעה, כי הם רוצים להשפיע על דעת הקהל כיצד להצביע. הם תכננו את זה כי הם לא רוצים לדבר על וויקיליקס, בנגאזי, המיילים - אז הם אומרים, 'בואו נעשה משהו שיפגע בקמפיין'".

היא ציינה גם שמות של כלי תקשורת ספציפיים, וטענה כי היחס שלהם כלפיה וכלפי בעלה אינו הוגן. "הוושינגטון פוסט, מתי שמענו או קראנו משהו טוב מהם על בעלי או עליי? או בניו יורק טיימס? רק חבטות".

מלניה טראמפ, אשתו של המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ, בריאיון ל-CNN. 18 באוקטובר 2016. רויטרס
"אני חזקה מאוד". מלניה טראמפ בריאיון ל-CNN ששודר הלילה/רויטרס

כשנשאלה כיצד התנהלה השיחה בינה ובין בעלה לאחר פרסום הקלטת, השיבה כי הדיון ביניהם יישאר פרטי. "הוא התנצל וקיבלתי את התנצלותו, ואני מקווה שגם העם האמריקני. זה היה לפני הרבה שנים, זה לא האיש שאני מכירה", חזרה טראמפ. "הוא אמיתי, הוא אומר דברים כפי שהם, הוא נדיב וג'נטלמן, הוא תומך בנשים, הוא מעודד אותן להגיע לרמות הגבוהות ביותר, הוא מעסיק נשים רבות".

טראמפ שללה בתוקף את שאלת המנחה לפיה דבריו של בעלה בהקלטה יכולים להתפרש כתיאור תקיפה מינית. "בעיניי זה לא מתאר תקיפה, הוא לא אמר שהוא עשה זאת. ראיתי הרבה נשים שרצו לעבוד עבורו ועשו דברים לא ראויים כלפיו, זה היה מולי, והן יודעות שהוא גבר נשוי ונתנו לו את מספר הטלפון שלהן", אמרה. לדבריה, "אני חזקה מאוד. אנשים מדברים עליו 'מלניה המסכנה'. אל תחושו צער עבורי. אני יכולה להתמודד עם הכל".

בשאלה נוספת שהפנתה אנדרסון לטראמפ הוא ביקש לעמתה עם הנשים הטוענות כי איל ההון תקף אותן. "כל האשמה על תקיפה צריכה להתנהל בבית משפט, כל האשמה אחרת היא לא מבוססת ולא הוגנת", אמרה טראמפ, והוסיפה: "אני מאמינה לבעלי, זה הכל היה מאורגן מיריביו". היא טענה כי הפרטים שהופיעו לפחות בסיפור אחד לא היו ולא נבראו: "האם בדקתם את הרקע של הנשים האלה? אין להן עובדות, אפילו הסיפורים שיצאו במגזין 'פיפל'. הכותבת, שאמרה שבעלי לקח אותה לחדר ונישק אותה, כתבה באותו סיפור עלי שהיא ראתה אותי בשדרה החמישית ואמרתי לה 'למה אנחנו לא רואים אותך יותר', אבל לא הייתי מזהה אותה ברחוב. זה מעולם לא קרה".

לדבריה, "העיתונות לא כנה, יש הרבה שקרים, בין היתר עליי, וגם על בעלי. אתה צריך להגן על עצמך כל הזמן. הגשתי כמה תביעות ואני בתהליכים משפטיים, כי האשימו אותי בדברים שמעולם לא עשיתי, כתבו שקרים. אני לא ארשה את זה. אלחם עד הסוף ולא אתן שיפגעו בשמי הטוב".

נשים תומכות במועמד הרפובליקני דונלד טראמפ בכנס בוויסקונסין, ארצות הברית. 18 באוקטובר 2016. רויטרס
תומכות בטראמפ בעצרת התמיכה שלו, וויסקונסין, הלילה/רויטרס

בתוך כך, רשת NBC הודיעה הלילה לעובדיה כי מנחה הטלוויזיה בילי בוש יעזוב את תכניתו "טודיי שואו" בעקבות החלק שנטל בשיחה הסקסיסטית עם טראמפ. בוש בן ה-45 הושעה מתכנית הבוקר שהנחה לאחר פרסום ההקלטה, שבה נשמעים השניים אומרים דברים פוגעניים כלפי נשים.

בפרסומים ב"וושינגטון פוסט" וב-CNN מלפני שבועיים נשמע טראמפ בהקלטה אומר: "כשאתה כוכב נותנים לך לעשות הכול". הדברים נאמרו לבוש בעת שהשניים היו על אוטובוס בדרכם לסט של תכנית אופרת הסבון "ימי חיינו" שבה התארח טראמפ. "תפוס אותן באיבר המין שלהן. אתה יכול לעשות הכול".

במהלך השיחה דיבר טראמפ על אישה בשם ננסי, ואמר כי ניסה להתחיל איתה על אף שהייתה נשואה. "התחלתי איתה ונכשלתי, אני מודה בזה", אמר טראמפ. "ניסיתי לזיין אותה. התחלתי איתה כמו כלבה, אבל לא הצלחתי להגיע אליה והיא הייתה נשואה". בהמשך הוסיף: "עכשיו אני רואה אותה ויש לה שדיים מזויפים, היא שינתה את המראה שלה לחלוטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully