וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יכולה להרוג": דלת בניין בראשון לציון התנפצה

15.10.2016 / 15:00

ד', שבתה מתגוררת בפרויקט "גינדי גרדנס" בעיר, ניסתה לצאת מהבניין עם נכדיה כשלפתע דלת הזכוכית התנפצה לרסיסים. "אם מישהו היה נכנס, היא הייתה מתרסקת עליו", סיפרה. מ"גינדי החזקות" נמסר: "ייבדק גם חשד לוונדליזם"

ספק 500

"כשאני חושבת על זה אני לא מצליחה להירגע, עוברת בי צמרמורת" - כך סיפרה ד', אמה של דיירת בבניין של חברת "גינדי החזקות" בראשון לציון, שיצאה מפתחו בעת שדלת הכניסה התנפצה לרסיסים. בתיעוד ממצלמות האבטחה שהגיע לידי וואלה! NEWS ניתן לראות הרגע שבו ד' מנסה לצאת מהבניין בפרויקט "גינדי גרדנס" בשכונת מרום ראשון עם נכדיה, בעוד דלת הזכוכית נשברת בפתאומיות.

ד' נפלה לרצפה יחד עם רסיסי הדלת, ספגה מכות חזקות בידיה וברגליה וסבלה מחתך בידה. שלושה ימים אחרי האירוע, היא טרם נרגעה. "נבהלתי, רעדתי כמה דקות טובות. אחר כך עליתי לבית, שטפתי את הפצעים, שתיתי ונרגעתי", סיפרה. "למרות זאת, כשנכנסתי לרכב - עדיין רעדתי. לא יכולתי לנהוג, כל הרגליים רעדו לי".

ד' שחזרה את האירוע שהתרחש ביום שני אחר הצהריים. "הכל קרה בשנייה", סיפרה, "לא הבנתי מה קורה, מאיפה זה צץ, מאיפה זה נופל או לאיזה כיוון. זה היה מפחיד. שמענו בום מאוד חזק, אנשים יצאו מהמרפסות ומהדלתות לראות מה קרה וחלקם ירדו למטה". היא ציינה כי במזל הדלת התנפצה כשהיא יצאה מהבניין ולא כאשר מישהו נכנס אליו. "אם מישהו היה נכנס, הדלת היתה מתרסקת עליו והורגת אותו. היא כבדה מאוד, עשרות קילו. נמנע פה אסון כבד".

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו: "החלטת אונסק"ו על הר הבית הזויה ואבסורדית, האמת תנצח"
"העמקת יכולות המסתערב": צל"ש ליחידת "דובדבן" על פעילותה בשנה החולפת
שומרים על הטבע התת-ימי: כך נלחמים הפקחים במלכודות דיג אסורות

תיעוד: דלת הכניסה לבניין של "גינדי החזקות" התפוצצה לרסיסים על ראשה של אורחת. מערכת וואלה! NEWS
"נמנע פה אסון כבד". הרגע שבו התנפצה הדלת/מערכת וואלה! NEWS
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדיירים כבר פנו לחברה בעבר. הכניסה לבניין/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני כשנה וחצי פנו דיירי פרוייקט "גינדי גרדנס", בעזרת משרד עורכי הדין חיים דבוש, אל חברת "גינדי החזקות" והתריעו על מספר ליקויי בנייה בבניינים. אחד מהליקויים שצוינו היה "בטיחות דלת הכניסה". "בכל ארבעת הבניינים קיימת בעיית בטיחות חמורה בדלת הכניסה לבניין, המסכנת את דייריו וזאת על אף שהדלת הוחלפה כבר פעם אחת. דלתות הבניינים נטרקות בחוזקה וישנם מרווחים גדולים בית הדלת למשקוף".

הדיירים ציינו כי ילדה המתגוררת באחד הבניינים בפרוייקט נחבלה חבלה קשה כשידה נתפסה בדלת הכניסה. "גינדי החזקות" ענתה אז לדיירים באמצעות משרד עורכי הדין ראב"ד מגריזו בנקל ושות' וציינה כי הטענה נדחתה על הסף, משום שדלתות הכניסה לבניינים כבר הוחלפו "מבלי שהחברה הייתה מחויבת לכך".

מחברת "גינדי החזקות" נמסר בתגובה: "תקופת הבדק שמחויבת בחוק תמה ולכן האחריות על תחזוקת הבניין חלה על הדיירים בלבד ולא על החברה. יחד עם זאת, לפנים משורת הדין, החליפה החברה כבר בעבר את דלתות הבניין לשביעות רצון הדיירים. עם היוודע המקרה על ידי צד שלישי, ובאופן מוזר רק לאחר כ-36 שעות מהתרחשות המקרה המדובר, שלחה החברה מומחה דלתות מיוחד שיבדוק את הפרטים לעומקם וזאת כאמור, למרות שהחברה אינה חבה אחריות לבניין לאחר תקופת הבדק. מומחה הדלתות לא קיבל את חלקי הדלת מוועד הבית והסרטון המלא שאתם רואים גם הוסתר בכוונה תחילה למרות בקשותיו.

עוד נמסר כי "הבדיקה הכוללת תבדוק גם חשד לוונדליזם מכוון שגרם לתקלה עלידי גורם שאיננו מסוגלים לשער על אודותיו. לגבי פגיעה באי אילו מהדיירים, הרי שבשיחה מוקלטת עם מחלקת הדיירים ב'גינדי' נאמר על ידי הדיירים במפורש ש'תודה לאל שאף אחד לא נפגע'. כל קביעה לגבי תחזוקת הדלת מבלי שנבדקה תועמד לתביעת דיבה במסגרת כללי לשון הרע".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדלת התנפצה לרסיסים קטנים. רחבת הכניסה לבניין/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"תקופת הבדק הסתיימה". מנקים את הרסיסים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully