וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את "מלכת חתולי ים" שאוהבת לצלול בעירום מלא

23.10.2016 / 5:15

הדוגמנית היפייפיה רבה ריי חיה ונושמת ים עוד מילדותה. אחד התחביבים המסוכנים שפיתחה הוא צלילה בעירום עם טריגונים ארסיים, אך לדבריה הם מעולם לא עקצו אותה כי "היא המנהיגה". לחשבון האינסטגרם שלה זה בטוח עושה טוב

RAVA RAY

ספורטס אילוסטרייטד, מאחורייך: הדוגמנית רבה ריי מטהיטי ויתרה על בגד הים בסדרת צילומים מרהיבים מתחת למים עם דגי טריגון ארסיים. למעשה צלילה עם הדגים ממשפחת חתולי הים זה דבר שבשגרה עבור היפייפיה, ששוחה מתחת למים עוד מהיותה ילדה קטנה.

"אני לא חושבת שאי פעם איימתי על חיה או הייתי בסיטואציה בה חיות עמדו לתקוף אותי", סיפרה ריי חסרת הפחד שצללה גם עם כרישים, דולפינים וצבי ים. היא הודתה שננשכה פעם אחת בידי טריגון אך מדובר לדבריה בתאונה בלבד.

ריי מרגישה בטוחה להצטלם בעירום מתחת למים מול שלושה צלמים בלבד, אך היתה מקווה לפתיחות גדולה יותר. "בעולם מושלם הייתי שוחה אך ורק בעירום אבל יש מעטים שמצלמים בטוב טעם".

מאחורי צילומי העירום של ריי יש גם אג'נדה מלבד הפן האומנותי. לדבריה היא אינה רוצה לפרסם מותג בגדי ים מסוים והעירום פשוט פוטר את הבעיה.

42,000 עוקבים באינסטגרם כבר נהנים מהתמונות היפות של הדוגמנית , אך חלקם חוששים לשלומה במפגשים עם החיות הקטלניות. לדבריה היא אינה מחזיקה בפרוטוקול במידה ואחד מבעלי החיים יהפוך אגרסיבי, אך מבטיחה שיש בית חולים באי בו היא חיה.

בתקשורת המקומית מספרים שריי גדלה בהאווי אך נטשה את המקום החלומי לטובת לימודי עיצוב אופנה בניו יורק. כעת היא מעצבת שרשראות ושמלות בהשפעת האומנים בטהיטי העשויים מנוצות וצדפות. אותנו היא קנתה בטוח.

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully