וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית עירום לשעבר התגייסה לדאעש ותכננה לבצע פיגוע

13.10.2016 / 9:31

דוגמנית לשעבר נעצרה ע"י היחידה הבריטית ללוחמה בטרור בשל חשד שיצרה קשר עם פעיל ג'יהאד בריטי בסוריה ותכננה לבצע פיגוע. היא מכחישה את הטענות: "כשהצטלמתי עירומה לאף אחד לא היה אכפת. עכשיו כשאני לובשת רעלה, פתאום מפילים עליי האשמות"

NT NEWS

קימברלי מינרס, דוגמנית עירום לשעבר, נעצרה ע"י היחידה הבריטית ללוחמה בטרור בעקבות החשד שהצטרפה לשורות דאעש ותכננה לבצע פיגוע. על פי החשד שפורסם בתקשורת המקומית, מינרס בת ה-27 פתחה חשבון פייסבוק תחת שם בדוי ודרכו יצרה קשר עם לוחם ג'יהאד בריטי שנמצא בסוריה.

דוברת היחידה ללוחמה בטרור מסרה בתגובה למעצרה: "במסגרת חקירה משטרתית מתמשכת, אישה בת 27 מברדפורד נעצרה ביום שישי על חשד לאחזקת מסמך או תיעוד המכיל חומר שעשוי להיות שימושי למי שמתכנן או מבצע מעשה טרור (על פי סעיף 58 של חוק הטרור 2000). היא שוחררה בערבות וממתינה להמשך החקירה".

כשנשאלה על הטענות, מינרס, שהתאסלמה לאחרונה, הכחישה ואמרה: "עשיתי שינוי גדול מדוגמנית למה שאני היום, אבל שוב זה גורם לי לתהות: כשהצטלמתי עירומה לאף אחד לא היה אכפת. עכשיו כשאני לובשת רעלה, פתאום מפילים עליי האשמות קיצוניות". מינרס הכחישה גם את החשד שתכננה להתחתן עם ג'יהאדיסט, אולם מודה שביקרה פעמיים בטורקיה למטרת חופשה. היא גם טוענת שאינה מסכימה כלל עם דאעש ושהדאגה העיקרית שלה מופנת כלפי הילדים הפליטים של סוריה. לדבריה, היא החלה להתעניין באסלאם בשנה שעברה ומאז מצאה בזה "נחת".

עוד באותו נושא

חלקי גופות וילדים מתפוצצים: דוגמנית שהצטרפה ללחימה נגד דאעש מדברת

לכתבה המלאה

לפני ואחרי: השינוי הקיצוני בחייה של קימברלי מינרס

ה"סאנדיי טיימס" דיווח בעבר על החשד שהדוגמנית פתחה פרופיל בפייסבוק תחת השם "אאישה לאורן אל-בריטניה" ופרסמה בו תמונות של נשים מוסלמיות עם רובים וכלי נשק אחרים, שיתפה סרטונים של דאעש ועשתה "לייק" לפוסטים של הארגון. עוד דווח בעיתון כי מינרס טענה שעברה התעללות כשהעיזה לצאת לרחוב בלבוש האיסלמי המסורתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully