וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם טוען שהפסיק לאונן למשך 700 ימים - וקיבל כוחות על

18.10.2016 / 2:04

בחור שהתנזר מאוננות לפני 700 ימים טוען שהוא חזק יותר, ממוקד יותר ובעל בטחון עצמי גבוה יותר מאי פעם. אולם, להתנזרות שלו יש גם חסרונות: "זה גורם לי להיכנס יותר לטינדר"

יח"צ - חד פעמי

בסרטון – "זרע קודש" – סרט על איסור הוצאת זרע לבטלה

רוצים לעוף כמו סופרמן? לטפס על קירות כמו ספיידרמן? ללבוש חליפה שחורה כמו באטמן? (מה באטמן עושה?) אם תשאלו את משתמש הרדיט "ברוהיט", כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט להפסיק לאונן. ברוהיט טוען שויתור על אוננות לתקופה ארוכה יכול להעניק לכם "כוחות על", לחדד את החושים שלכם ולהפוך אתכם לחזקים יותר.

"כולנו נולדנו עם חלל ריק בתוכנו. כל חיינו אנחנו מנסים למלא את החלל הזה עם דברים כאלה או אחרים", מספר ברוהיט מהיכן קיבל מוטיבציה לחדול מההרגל המגונה שלו, "זה יכול להיות כל דבר – דת, רוחניות, נשים, לימודים, עבודה, פורנו, טינדר, סקס, סמארטפונים, טלוויזיה, סרטים וכן הלאה. הדרך שבה אנו ממלאים את החלל הזה הופכת אותנו למי שאנחנו. זה גורם לי לתהות איך כל הדברים המלאכותיים האלה, מעשה ידי האדם, מעצבים את אישיותנו?"

ספיידרמן המופלא.
גם הוא הפסיק לאונן פעם

הוא ממשיך: "אחרי שהפסקתי לאונן, הראש שלי היה נקי יותר מדאגות והייתי שליו יותר. כן, יכולתי להרגיש את מה שאתם קוראים לזה 'כוחות על', כגון עליה פתאומית בביטחון האישי, ראייה חדה יותר, חיזוק אנרגיות. אני מקבל תשומת לב רבה יותר מנשים ומוצא סקס בקלות". עם זאת, הוא קצת מתקשה לכנות את יכולתיו החדשות בשם "כוחות על", "איך נדע אם כוחות העל שלי הם כוחות אנושיים רגילים בעצם?".

ברוהיט טוען ששליטה על הדחפים המיניים שלנו יכולה לעזור לנו לשלוט על דברים אחרים בחיים שלנו, "ברגע שנתחיל לשלוט על הדחפים המיניים שלנו, המוח שלנו יבין שיש הרבה יותר בחיים ובעולם הזה מסקס עם בחורות שוות. אם נצליח ללמוד לשלוט בזה, נוכל לשלוט על הכל. מאז שהפסקתי לאונן, גיליתי שיש לי הרבה התמכרויות ואובססיות. ההתמכרויות האלה לא חמורות או קשות, אבל ככל שאני מנסה יותר להימנע מהן, הבטחון העצמי שלי נפגע יותר. זה לא פשוט בכלל".

עוד באותו נושא

האם חיי המין שלכם טובים? בואו לבדוק

לכתבה המלאה

ברוהיט מודה שהוא לא לגמרי עומד במילה שלו ולרגע מפקפק במסר שלו, "אני מסתכל בטלפון שלי כל כמה דקות כדי לראות אם איזו בחורה חמודה סימסה חזרה להודעות שלי. אני נכנס יותר לטינדר כדי למצוא את הנפש התאומה שלי (או אולי רק כדי לשכב עם מישהי). אני מקיים יחסי מין עם בנות אחרות כל הזמן. איך זה שונה מאוננות בעצם? ואם כל זה לא הולך לפי איך שאני רוצה, הבטחון העצמי שלי נפגע ואני פחות מאושר".

הוא ממשיך: "לאחרונה התחלתי להיפטר מההרגלים שלי אחד אחרי השני. אני הרבה יותר שליו, אבל אני יודע שיום אחד אני יכול לחזור למה שהייתי. לפחות אני יכול להתנחם בזה שאני יכול לשלוט על הדחף שלי לאונן, ושיש לי מספיק כוח להתמודד עם התמכרות למשהו - שאנשים בכלל לא רואים בו התמכרות".

את הפוסט הארוך שלו הוא מסיים במסר אופטימי לקוראים: "תמיד תזכרו שהתנזרות מאוננות זה רק חלק קטן מהמאבק. ברגע שתנצחו את זה, תגלו שיש לכם עוד הרבה עבודה. זה לא ייעשה קל יותר. על אף שאני יודע שהשבועות הראשונים קשים מאוד (תרתי משמע), תסמכו עליי, אתם תתחזקו יותר מיום ליום. אני עדיין מתמודד עם אותם דחפים שהיו לי לפני 700 ימים, אבל אני חושב שאני הרבה יותר חזק עכשיו בזכות זה".

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • אוננות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully