וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לי חלום: החברה שמגשימה לזוגות את הפנטזיות המיניות הפרועות

סיגל בן דוד

17.10.2016 / 14:00

אורית ובעלה ארז "נחטפו" לחדר נוטף מיניות, שהרעיד את עולמם ושינה להם את הזוגיות אחרי שנים ארוכות ביחד. ג', הדתייה מבני ברק, שכנעה את בעלה להיכנס לעולם ה-BDSM ומאז הכול טוב יותר. חברת MISSTORY מגשימה פנטזיות מיניות והופכת את החיים למעט יותר מרגשים

אורית וארז נגר, משתתפים במשחקי פנטזיה לזוגות נשואים. ראובן קסטרו
החיים השתנו מאז אותו ערב. הזוג נגר/ראובן קסטרו

אורית "נחטפה" מהבית כבר בשעה 14:00. הנהג לא הוציא מילה כל הדרך ולא היה לה מושג לאן נלקחה. לארז, בעלה, אסור היה ליצור איתה קשר כל אותו יום. הוא קיבל משלוח הביתה ו"נחטף" בעצמו מאוחר יותר. לאחר כמה שעות אורית לא זיהתה את עצמה בראי ואילו ארז חיכה לאשתו בחדר אפוף סאטן שחור-אדום, לא מודע לעתיד להתרחש. תחילה, נגעו בו ידיים זרות ובהדרגה הן התחלפו לידיה של אורית. את מה שקרה שם אחר כך הם שומרים לעצמם. החוויה אמנם תמה, אבל מאז הם נושאים אותה בכל לילה איתם לחדר השינה.

אורית וארז נגר מאשדוד הם זוג נורמטיבי, חייכן ולבבי, הנשוי כבר 15 שנים. הוא עובד ציבור והיא מנהלת בכירה בחברת תקשורת. שניהם מטפחים משפחה, שני ילדים ובית למופת ולא שוכחים להשאיר מקום גם לזוגיות. ביום רגיל, בשבוע סתמי לגמרי, אורית החליטה להפתיע את ארז. "רציתי מאוד משהו חדש", היא מספרת בלהט, "אני אדם של אקסטרים והוא מאוד זורם. לפעמים בא לך לעשות שינוי קטן עם עצמך ואת לא מבינה אפילו לאיזה מקומות זה זורק אותך".

אורית וארז "נזרקו" לתוך חוויה אינטימית סוחפת חושים, מבית היוצר של "MISSTORY", חברה למימוש והגשמת פנטזיות מיניות לזוגות. החברה מספקת עולם רחב של פנטזיות ומבטיחה לממש אותן עד לפרט האחרון, כאשר הכול אפוף מסתורין, תעלומה וסוד. אורית בחרה חבילת "לייט", את פנטזיית העיסוי. "המשחק מתחיל שבוע לפני הערב עצמו. קיבלנו 'טיזרים' לנייד, שירים שאנחנו אוהבים, קטעים מספרים ארוטיים, אמירות שנותנות לדמיון לעבוד. זה מאוד ריגש ועבד על יצרים ותחושות שלא קיימים ביומיום". ארז, שעבורו הוזמנה ההפתעה, לא היה מודע לדבר.

"הייתי לבד בבית ופתאום דופק בדלת שליח עם קופסה שחורה עם תחרה אדומה וכיתוב באנגלית: Mr. Erez Nagar. מאחר ואנחנו חיים במדינה בה כולם עובדים על כולם, מיד הרמתי ראש לחפש מי מנסה לעקוץ אותי. בתוך הקופסה היו תחתוני בוקסר סקסיים ומוט עם נוצה. הייתי בשוק. הייתי בטוח שמישהו עובד עליי. היה פתק בו נכתב שאני מצטרף לחוויה וזהו. התקשרתי מיד לאורית והיא הכחישה כמובן ואיכשהו העברתי את זה. למחרת, פתאום הגיע עוד ווטסאפ ואחרי יומיים, באמצע העבודה, נשלח לינק לשיר החתונה שלנו. ברגע אחד אתה נמס פתאום, זה מעיר אותך, שובר שיגרה ואתה ממש לא יודע למה לצפות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המסתורין שובר את השיגרה. ההודעה שנשלחת למשתתפים/מערכת וואלה!, צילום מסך

זו בדיוק סוג הציפייה אותה בונים בחברת MISSTORY. הרבה פסיכולוגיה מושקעת במשחק המתקיים במהלך השבוע שלפני, על מנת שהדמיון יוצת והיצרים ישתוללו עד לערב הגדול. אורית הוקסמה מתשומת הלב לפרטים הכי קטנים ואין ספק שמסתורין היא מילת המפתח. "ביום המפגש עצמו, אסף אותי נהג והנחו אותי שאסור לי לענות לארז. הוא התקשר בלי סוף, אבל לא הייתי זמינה. לא ידעתי לאן נוסעים. כל הדרך את מנסה להציץ בווייז של הנהג והמסתורין הורג אותך. הנהג נתן לי גלויה ובה היה סיפור אירוטי משגע. הגענו למתחם ספא. בקבלה נתנו לי מפתח והבטיחו שבחדר אקבל עוד הנחיות. כשנכנסתי לחדר, נדהמתי. הכול עוצב בסאטן שחור-אדום-לבן, היו נרות מסביב לג'קוזי, הייתה מוזיקה של שירים שלנו, מראה ענקית בתקרה, נרות מפוזרים, תמרים, שוקולדים ותותים, אביזרי מין על המיטה, שמן לעיסוי, תחתונים סקסיים ומה לא". הפתק הבא, הינחה אותה להיכנס לג'קוזי ולהתפנק ואז החלה המטאמורפוזה שלה. "הגיעה מאפרת ומלבישה והיא הפכה אותי לאישה שלא הכרתי. תסרוקת שונה ואיפור ומחוך אדום כמו בבורדלים. גרביון וביריות ופשוט הרגשתי מיליון דולר, יותר מהחתונה שלי. את מסתכלת בראי ולא מזהה את עצמך, את אדם אחר".

במשך כל הזמן הזה, אין אף אדם שפוגש את בני הזוג והם מובלים להרפתקה בעזרת פתקים ורמזים בלבד. בזמן שאורית התארגנה בחדר אחר, הגיע ארז למתחם. "כל החדר היה נוטף סקס, אבל מכובד ויוקרתי. על המיטה חיכו לי תחתוני בוקסר ופתק בו נאמר לי לשכב על מיטת עיסוי, עם כיסוי עיניים. אחרי זמן מה הגיעה מישהי, שמה מוזיקה שאני אוהב והחלה לעסות אותי בכל הגוף. את אורית לא פגשתי בכלל מאותו בוקר. פתאום הרגשתי שנוגעות בי ארבע ידיים והבנתי שאורית הצטרפה. הן עיסו אותי יחד וכשהסתובבתי לראות אותה נשארתי בלי מילים. היא הייתה פצצה. אתה המום כשאתה רואה ככה את אשתך. סקסית ברמות שלא הכרתי".

כשהם מספרים על החוויה, בני הזוג נגר מחויכים מאוזן לאוזן, למרות שעברו כבר חמישה חודשים. הם מעידים שזה החזיר אותם 20 שנה אחורה. "לא הצלחנו לדבר", ממשיך ארז, "כשיצאתי משם הייתי ב'היי' ואמרתי לאורית שאני רוצה עוד ועוד. אתה מנותק, כלום לא קיים. לא המשכנתא ולא העבודה והילדים, אלא רק אתה והיא. עושים בשבילך הכל ורק אומרים לך 'תיקח אם יש לך אומץ' ואתה לוקח ומרגיש וואו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדר פנטזיות ייחודי מחכה למשתתפים/מערכת וואלה!, צילום מסך

המושכות בחוטים של עולם התשוקות הנועז של MISSTORY הן מיטל ברנע (37) וגלית עוז (42), שתי נשים עם משפחה וילדים, שעד לא מכבר שימשו בתפקיד בכיר בחברת תקשורת גדולה והחליטו ליזום שירות חדש, יחיד מסוגו, המתיימר להחזיר את הרטט ופעימות הלב שבזוגיות המינית.

"אנחנו לא טיפול זוגי ולא מספקות שירותי מין", מסבירה ברנע, "אתה נכנס למשחק. הזוג ממלא חוזה ושאלון ובו אנחנו לומדות קצת על חיי המין שלהם, לומדים מעט את האישיות, מה ההעדפות שלהם, איזה מוזיקה הם אוהבים, מה מרגש אותם, טעמי אוכל ויין ועוד, ואז בוחרים יחד את הפנטזיה מתוך מגוון האפשרויות".

והאפשרויות מגוונות. החבילות נעות על סקלה שבין "לייט" ל"הארדקור" וכוללות פנטזיות חושים כגון עיסוי, צילום אירוטי, סרט פורנו שיוצרים בני הזוג בליווי צלם ובימוי מקצועי, ריקוד על עמוד, משחקי שליטה וקשירות, דימוי שלישייה, חילופי זוגות ועוד. השירות ניתן בבית הלקוח או בלוקיישן חיצוני של מלון או ספא וכבר שבוע לפני מתחיל להיבנות בילד-אפ לחוויה, בצורת משחק ומסרים הנשתלים בספונטניות בחיי היומיום. התענוג אינו זול והמחיר נע בין כמה מאות שקלים לחבילה ביתית לכמה אלפי שקלים לחבילה רחבה.

עוז מסבירה שכל הרמזים מתחברים לכדי תמונה שלמה בערב עצמו: "בפנטזיית חילופי הזוגות, לדוגמה, הרעיון הוא משחק במוח של הזוג. אנחנו שותלים מסרים אצל בן הזוג, למשל בפרסומת שנשלחת לו לנייד או בשיר. לאורך השבוע הוא 'פוגש' ברמזים את הדמות, שהיא מאוד מוקצנת כמובן. מפתה, עם קארה שחור, משקפיים וקעקועים וכל הזמן מופיעה הדמות בתמונה או בפרסומת, עד שהיא נכנסת לו לתודעה. בערב עצמו, בני הזוג מגיעים לחדר לאחר כל תהליך ההתארגנות והפינוק ופוגשים שם זוג אחר, שהם למעשה שחקנים והאישה שם היא הדמות שנשתלה במוחו. אין ביניהם אינטראקציה בכלל. האישה שלו יוצאת החוצה לרגע ואז חוזרת, לבושה כמו הדמות שראה, עם אותה שמלה ופאה שחורה. הרעיון הוא שאשתו נכנסת לדמות. זה משחק תפקידים וכל ההחלפה מתבצעת אצלם במוח בלבד, לא בפועל עם זוג אחר. זה הריגוש והבילד-אפ שמטריף את החושים".

גלית ומיטל, יזמיות חדרי פנטזיות לזוגות נשואים, אוקטובר 2016. ראובן קסטרו
גלית ומיטל, יזמיות חדרי הפנטזיה/ראובן קסטרו

אצל ג', בת 37 ואם לארבעה, הפנטזיה הייתה ברורה. 50 המהלכים של כריסטיאן גריי לא נתנו לה מנוח. היא מעידה על עצמה שהתמכרה לטרילוגיית רבי המכר של א.ל. ג'יימס, מחברת "50 גוונים של אפור" והעובדה שהיא ובעלה דתיים וגרים בבני ברק לא עומדת כניגוד להיותם זוג פתוח ויצרי. "אני עם כיסוי ראש, אבל ליברלית", היא צוחקת, "אין איסורים על סקס בדת. אישה צריכה להיות לבעלה כשולחן ערוך למופת, כשכל המטעמים פרושים לפניו. אני אוהבת סקס ואת כל הריגוש סביב והוא פתוח להצעות שלי". ההצעה של ג' לבעלה כללה את הפנטזיה הנחשבת "הארדקור", פנטזיית שליטה והתמסרות ברוח ה-BDSM בחדר המשחק של גריי. "כבר בשבוע שלפני בעלי קיבל משלוח למשרד, קופסה עם אזיקונים ובקבוק שיבאס אישי ומפתחות. כמובן ששלחו לנו שירים לווטסאפ, סרטונים והודעות שמפעילות את החושים. בערב עצמו, הגעתי ראשונה ואסור היה לי לתקשר עם בעלי באותו יום. נכנסתי לחדר ובהתחלה נבהלתי. תפסתי את הראש וחשבתי לעצמי - מה עשיתי. החדר היה כמו החדר האדום של כריסטיאן: כיסא אדום ענק ועליו שרשראות והדום, בו בן הזוג יושב על ארבע ומענג אותך. הדלת מלאה שלשלאות, אביזרי קשירה, שוט מסוגים שונים, סגירות לפה, מצבטים, וכמובן תפאורה מושלמת של החדר עצמו, כולו בסאטן אדום ושחור כולל הרצפה והמיטה כולה שרשראות. זה היה מטורף".

ג' הייתה בטוחה שלאחר 11 שנות נישואין היא מכירה היטב את בעלה, אולם הופתעה לגלות בו צדדים נסתרים. "מסתבר שיש לי סוג של גריי בבית", היא מצחקקת, "הבנאדם חולה שליטה. זה כאילו כל עולמו ולא ידעתי בכלל. אחרי שהלבישו אותי בהלבשה סקסית, נכנסה מדריכת השליטה והסבירה לכל אחד בנפרד על האביזרים בחדר ואיך להשתמש בהם. הוא הכי התחבר לשוט, לשליטה ולקשירות וממש נכנס לדמות ואז החלה הפנטזיה האמיתית. נכנסתי לחדר האדום ונפגשנו ואסור לנו לדבר. אני התרגשתי וצחקתי במבוכה, אבל הוא מיד השתיק אותי. זה היה מדהים. הוא היה כולו בדמות של השולט ואם זה קרה לבעלי, זה יכול לקרות לכל אחד".

מדריכת השליטה המקצועית היא אינדה לוי. בהרבה סבלנות, מתובלת בהומור, היא מסבירה ומפרטת על ה"סשן" ועל השימוש באביזרים, שלרוב בני הזוג לא פגשו מעולם עד לאותו רגע. "בדרך כלל האישה מאוד מתרגשת", היא מסבירה, "אני שואלת אותה 'מה היית רוצה שיקרה היום?', מה מניע אותה. לרוב, התשובות דומות והן סקרנות או שהיא קראה ספרות אירוטית ויש כמובן גם את הרצון לגוון ולקדם את חדר המיטות עם הבעל. אני מסבירה את החוקים של ה-BDSM, אדום זה לעצור, צהוב זה להמשיך בזהירות וירוק זה סע, ואנחנו מחליטות גם על מילת ביטחון. חשוב לי לבדוק איתה מה הגבולות שלה ולמה היא לא תסכים. הייתה לקוחה שלא הסכימה בשום אופן למין אנאלי ואני מעבירה אותה ואותו תהליך למידה שלם, שכולל הסבר ושימוש באביזרים ועצם העובדה שהיא מסכימה פתאום לנסות, כבר מכניסה את הבעל להלם והוא מבין שמדובר בתהליך והרבה סבלנות עד שזה מוגשם".

הרבה זוגות רוצים להתנסות בחבילת משחקי השליטה, אבל רובם לא מכירים את החדר האדום והחשיפה הראשונה עלולה להבהיל מעט. אינדה מעידה שרוב הנשים מאוד אמוציונליות וחלקן אף בוכות והגברים נראים כמו ילד אבוד בחנות ממתקים. כל אחד מהם מקבל הדרכה בנפרד ואינדה מתמרנת בין שני החדרים, כדי להעביר את המסר ולנהל באמצעותה את בניית הציפיות הזוגית: "הרעיון הוא ליצור סשן ייחודי, עם התחלה, אמצע וסוף. אני בונה לזוגות תסריט שלם, של מה בא לפני מה ומה לעשות מרגע שהיא נכנסת בדלת, איך לקשור, מתי להשתמש בשוט. הם עוברים תחנות עם אביזרים שונים בכל אחת ולרוב מה שקורה זה שהם רואים את בן הזוג באור שונה לחלוטין. הם כבר לא יוסי ומירי, אלא שולט ונשלט והיא כבר לא קובעת, אלא הוא משתיק אותה וכולנו יודעים שזה לא ככה במציאות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסר שנשלח למשתתפים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אין ספק שזה עושה את זה", מסכימה ג', "פעם השליטה של בעלי התבטאה בחיי היומיום בעצבים, בכעס ובצורה של כפייה. עכשיו אפשר להגיד לו קח שוט ותפרוק את זה. זה תרם מאוד להורדת המתח בבית. גם השיח השתנה ולגמרי פרץ את גבול חדר המיטות. עצם זה שבעלי הודה לי באלפי תודות על שהגשמתי את האני שלו באמצעות החוויה הזו, כבר משנה המון אחרי 11 שנות נישואין".

חשוב להבהיר שאף חבילה אינה כוללת התערבות מעשית של סקס עם גורם נוסף. בני הזוג נמצאים לגמרי לבד בזמן זה. כל הגורמים המקצועיים נמצאים שם לפני כן, כדי ללוות, להדריך, להלביש ולצלם. היחיד שכן נשאר איתם בחדר, אבל לא לוקח חלק פעיל, הוא רון אוריאל, צלם אירוטיקה ועירום, שאחראי לפנטזיית האלבום האירוטי וסרט הפורנו. "לרוב יש התרגשות גדולה, אבל לא מבוכה", הוא מפרט, "מתחילים ממקום מתון ומרומז ואני מאפשר להם לעוף גבוה, לאן שבא להם. כשהם מבינים שאני פה בטיקט מקצועי, זה עוזר להשתחרר. הזוגות כבר בסטייט אוף מיינד אירוטי אחרי כל היום המפנק ואני מביים אותם קצת בהתחלה בפוזיציות, אבל גם נותן להם להביא את שפת הגוף והתקשורת שלהם. הצילום כולל מגע, טיזינג, כל תהליך ההפשטה, עירום וחשיפה. יכול להיות מצב שהם כבר באקט המיני ואנחנו מתבדחים תוך כדי צילום. בגלל שאני משדר נינוחות ומקצוענות, רוב הזוגות זורמים עם זה בטבעיות".

אוריאל מעיד שגם הוא עובר סוג של מסע במקביל לזוג. "פעם זה טילטל אותי והיום אני חושב שזו זכות גדולה שבוטחים בי וחולקים איתי רגע כל כך אינטימי ונטול חסמים. אני לא במאי פורנו ובגלל שהזוג חווה את זה בעצמו ובשביל עצמו, זה מוציא את כל הקונטקסט השלילי ומאפשר להתענג. אני לא מוכר להם צילומים, אלא מייצר עבורם חוויה". אוריאל מכוון את בני הזוג לעבר היצרים, התשוקות והסודות ומייצר מזה סרט של עשר דקות בכיכובם, סרט שהוא ברובו אומנותי מאוד, עם הרבה צילומי סלואו-מושן ושוטים בשחור לבן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חלומות על "50 גוונים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ייתכן כי חברת MISSTORY באה לענות על התלונה המרכזית בחיי הזוגיות: השגרה השוחקת. המטרה היא לעזור לבני הזוג להציץ לראש האחד של השני ולהצליח להפתיע גם אחרי שנים רבות יחד. ד"ר דניאל דריי, סקסולוג ומטפל זוגי, סבור שהתפיסה בארץ חייבת להשתנות: "לצערי, בישראל אין הרבה תרבות של משחק ואני תמיד ממליץ לזוגות לשחק בכל דבר, אפילו סטריפ שש-בש. הילדים והמשפחה קודמים לזוגיות בארץ וזה לוחץ וחונק את המיניות. בצרפת למשל, זוגות שולחים את ילדיהם לחודש שלם למחנה קיץ ומתפנים להשקיע ב'ביחד' שלהם".

ד"ר דריי משמש מלווה ויועץ בחברת MISSTORY וטוען ש-94 אחוז מהנשים מפנטזות, לעומת 80 אחוז מהגברים: "המיניות שלנו מאוד מופרדת מהאישיות. אישה דומיננטית יכולה לשאוף דווקא לשחרר ולבחור פנטזיה של נשלטת. לגברים אין בהכרח צורך בפנטזיה כדי להפעיל סיפוק ,הם יותר מכניים, אבל אישה חייבת להתנתק ובמסגרת הזו, בה מעורב מישהו חיצוני שמדריך אותם, זה פתאום יותר קל".

רוב לקוחות החברה הם מעל גיל 35, נשואים או במערכת יחסים ממושכת, שמאוד אוהבים זה את זו ומחפשים להשקיע עוד בזוגוית ולגוון את הנתינה ההדדית. מדובר במיינסטרים של החברה הישראלית, רובם אקדמאים ומשכילים. הפנטזיות שאהובות במיוחד על הישראלים הן ראיון עבודה, שלישייה, עורך דין ולקוחה או ריקוד על עמוד. למרות אי אילו היסוסים מקדימים, הזוגות מעידים שהחוויה, המורכבת מערב חולף אחד, משפיעה מאוד ותורמת לזוגיות לטווח ארוך. "הייתי נכנסת למיטה עם איזו פיג'מה מרוטה", צוחקת אורית, "מאז, אני פושטת על חנויות לבני נשים ומשקיעה יותר. כולנו רוצות להיות אחרות לפעמים וזו חוויה שלוקחת אותך למקום אחר, גם בתוכך, בתקשורת הפנימית שלך עם עצמך כאישה ובהרגשה שלך פנימה".

ג' מספרת שמאז החוויה, בעלה הוריד את הכיפה השחורה ונכנס לראשונה בחייו לחנות לאביזרי מין: "נעשתה פה עבודת קודש. נכנס לנו ריגוש, מפתיעים אחד את השני בחדר המיטות, צוחקים על זה למחרת במטבח. זה ממש הולך איתך".

מיטל וגלית דואגות לקבל פידבק מקיף מכל המשתתפים. לטענתן, השינוי ניכר גם אחר כך, בבית: "הגבר מבין שצריך להתאמץ ולחזר ושניהם מפנים בלו"ז זמן זוגי, כי הם מבינים שזה חיוני. אבל הסיפוק הכי גדול שלנו הוא כאשר עובדי המלון אומרים: "האורחים שלכם תמיד יוצאים זוהרים". אנחנו מרגישות שעשינו את שלנו".

גלית ומיטל, יזמיות חדרי פנטזיות לזוגות נשואים, אוקטובר 2016. ראובן קסטרו
אחד מחדרי הפנטזיות של MISSTORY/ראובן קסטרו
  • עוד באותו נושא:
  • פנטזיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully