וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלחמה בליצנים החלה: ליצן קריפי עצר רכב - וקיבל מכות רצח

10.10.2016 / 12:25

מגפת הליצנים המפחידים שתוקפת את ארה"ב הגיעה לשיא חדש - כשקבוצה של צעירים החליטה שנמאס לה והחזירה מלחמה לליצן קריפי שארב לה בכביש. זה הזמן להוריד את המסכות, ליצנים

יוטיוב

לאחרונה מתפרסמות בארה"ב ובריטניה עוד ועוד ידיעות בתקשורת על ליצנים מפחידים שאורבים לאנשים מחוץ לביתם ומאיימים עליהם. ילדים מספרים על אנשים בלבוש ליצן שמנסים לפתות אותם להתלוות אליהם ליער, ורק לפני שבועיים נערה בת 13 נעצרה לאחר שלפי החשד הזמינה את רצח מורתה ע"י ליצן בפייסבוק. מן הסתם הציבור עצבני ומחפש נקמה - ולכן זה היה רק עניין של זמן עד שאחד הליצנים ישלם על המעשים שלו - ובצורה הכי כואבת וחסרת רחמים שאתם יכולים לחשוב עליה.

ליצן חוטף מכות. צילום מסך
מגפת הליצנים מקבלת תגובה נגדית כואבת במיוחד/צילום מסך

ליצן קריפי נוסף תועד במצלמה אורב לרכב בשעת לילה מאוחרת - וחוטף על זה מכות רצח. בסרטון נראה הנהג עוצר את הרכב באמצע הכביש, כשליצן מפחיד מתקרב לעברו ובידו בלונים. הנהג ונוסעיו תוהים מה עליהם לעשות וממתינים שהליצן יזוז, אך כשזה מתגרה בהם - הם מחליטים לקחת את העניינים לידיים שלהם. "מה זה לעזאזל, אחי?" אמר הנהג והשני השיב לו "דרוס אותו". שני הנוסעים במושב האחורי מאבדים את סבלנותם, יוצאים מהרכב ותוקפים את הליצן בפראות עם מקל בייסבול ואגרופים. לבסוף הם משאירים את הליצן שרוע על הכביש, חוזרים לרכב ונמלטים מהמקום. ליצנים, אולי הגיע הזמן לשים סוף לבדיחה הזאת?

עוד באותו נושא

ילדה בת 13 פנתה לליצן וביקשה ממנו לרצוח את המורה שלה

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • ליצנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully