וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אבוא להרוג אותך": תושב אשדוד נאשם באונס זוגתו לעיני בנם

6.10.2016 / 23:22

הנאשם, בן 56, אנס וביצע מעשה סדום לכאורה בבת זוגו לשעבר, כשהפעוט בן השנה היה בחדר. לפי האישום, לאחר שהכה אותה וביצע בה עבירות מין, איים עליה שלא תתלונן: "אהרוג אותך ואת הילדים"

אילוסטרציה גבר אזוק. ShutterStock
הנאשם נעצר עד לתום ההליכים/ShutterStock

תושב אשדוד בן 56 נאשם כי אנס וביצע מעשה סדום בבת זוגו לשעבר לעיני בנם המשותף, בן השנה – כך עולה מעובדות כתב האישום שהוגש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע על ידי פרקליטות מחוז דרום. לפי כתב האישום, המקרה אירע לפני שלושה שבועות, אז הגיע הנאשם לדירתה של האישה, וחרף צעקותיה ותחנוניה שיניח לה, ביצע בה את עבירות המין ואיים עליה כי יהרוג אותה אם תגיש תלונה במשטרה. פרטי המעורבים בפרשה נאסרו בפרסום נותרו חסויים.

מכתב האישום עולה כי הפעוט היה מתראה עם אביון מעת לעת, ומתגורר עם אמו. בחודש שעבר הגיע הנאשם לדירתה של בת זוגו לשעבר ושאל אותה מי נמצא עמה, אך היא סירבה לענות ודרשה ממנו לעזוב את המקום. מיד לאחר מכן דרש ממנה לכאורה, בנוכחות הילד, לבצע בו אקט מיני או שיהרוג אותה. עם התנגדותה התפתח מאבק בין השניים בסלון הדירה, והנאשם הכה אותה בפניה ואיים עליה.

"את תצטערי, יש לי חברים עבריינים"

בשלב זה, לפי כתב האישום, אנס הנאשם את האישה חרף זעקותיה כי הוא יצטער על מעשיו. בתגובה, אמר לה שיהרוג אותה והוסיף: "אם אני אעצור את תצטערי. יש לי חברים עבריינים. את תצטערי, וגם הילדים שלך". לאחר המעשה, נשאר הנאשם בדירה, אנס את בת זוגו לשעבר בשנית במהלך הלילה עד שנכנעה והפסיקה להיאבק בו – ועזב את הדירה בשעות הבוקר. כתוצאה ממעשיו, נחבלה האישה חבלות קשות.

ימים אחדים לאחר מכן, הגיע שוב לדירתה עם בנם, אך האישה לא הייתה בבית. כשהתקשר אליה, אמרה לו שתפגוש אותו בתחנת אוטובוס באשדוד. שם, דרש ממנה שתכניס אותו לדירתה אך היא סירבה והוסיפה כי לא תהיה מוכנה לקבל את בנם בדירה, ותפנה לבית המשפט כדי להרחיק אותו ממנה. בתגובה, ענה לה: "בחג אני אבוא ואהרוג אותך ואת כל הילדים שלך".

לנאשם יוחסו עבירות של אינוס, מעשה סדום, איומים והדחה בחקירה, מאחר שניסה להניא אותה מלהתלונן נגדו במשטרה. מעצרו הוארך עד לתום ההליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully