וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדה בת 13 פנתה לליצן וביקשה ממנו לרצוח את המורה שלה

6.10.2016 / 11:02

לא מצחיק: נערה מארה"ב נעצרה לאחר שלפי החשד יצרה קשר עם ליצן בפייסבוק וביקשה ממנו להרוג את המורה שלה. הזמנת הרצח היא חלק מטרנד מלחיץ במדינה, בו ליצנים מפחידים אורבים לאנשים ליד ביתם

tv perez

בסרטון – המתיחה של הליצן בקניון הסתיימה במכות

נערה בת 13 נעצרה בשבוע שעבר על ידי המשטרה לאחר שלפי החשד הזמינה את הרצח של מורתה על ידי ליצן בפייסבוק. הפרשה החמורה התרחשה בוירג'ניה, ארה"ב ובתקשורת המקומית דווח שהילדה פנתה לאדם ברשת החברתית שמופיע כליצן בתמונת הפרופיל שלו.

המשטרה הגיעה לנערה לאחר תלונות שהתקבלו על איומים שהושמעו במדיה החברתית. היא מואשמת באיומים על ידי הודעה אלקטרונית ונמצאת במוסד לעבריינים צעירים עד שתוזמן למשפט.

דיווח של רשת חדשות מקומית על ניסיון הרצח

המורה קיבלה דיווח על המקרה ואמצעי הביטחון בבית הספר תוגברו. התקרית הזאת מתרחשת בתקופה בה ישנם דיווחים רבים ברחבי ארה"ב על ליצנים מפחידים שאורבים לאנשים מחוץ לביתם ואף מאיימים עליהם. קריפי.

עוד ועוד כתבות מתפרסמות בתקשורת ובהם עדויות של ילדים על אנשים בלבוש ליצן שמנסים לפתות אותם כדי שיבואו איתם ליער. ילדים סיפרו שחלק מאותם ליצנים גם הציעו להם כסף. המקרים החלו בדרום קרוליינה אך בשבוע האחרון צצו עדויות על ליצנים מפחידים בכל רחבי ארצות הברית ואפילו בבריטניה. במשטרה מעריכים כי מדובר בבני נוער שנהנים להפחיד את הילדים (ואת המבוגרים), אך הם לא מקלים ראש בתופעה.

עוד באותו נושא

סוף לתעלומה: נחשפה זהות הליצן שהפחיד את ארה"ב

לכתבה המלאה

רשת פוקס מדווחת על תופעת הליצנים המפחידים:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully