וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמטכ"ל לשעבר גנץ ניחם את משפחת פרס: "אסור לוותר על השלום"

5.10.2016 / 20:11

בני גנץ הגיע למרכז פרס לשלום ביפו כדי לנחם את משפחת הנשיא לשעבר המקבלת מנחמים במקום. "הוא לא נתן לשום קושי לגבור עליו", אמר. ציין כי פרס לא עסק בכניסתו לפוליטיקה, אלא בעתידה של מדינת ישראל

צילום: מאצ'י הוף

(בווידאו: בני משפחת פרס יושבים שבעה במרכז פרס לשלום)

הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ הגיע היום (רביעי) לנחם את משפחתו של הנשיא התשיעי שמעון פרס, שהלך לעולמו בשבוע שעבר, במרכז פרס לשלום שביפו. "שמעון היה אייקון ישראלי לאורך כל שנותינו, ובצדק", אמר גנץ לוואלה! NEWS. "הוא היה שותף לכל דבר שנעשה כאן - לקשיים ולהצלחות". הוא הוסיף כי "היה ממה ללמוד ממנו ומה לקחת ממנו. הוא לא נתן לשום קושי לגבור עליו. אני מסתכל על כמות האנשים שהגיעה לכאן וזה מדהים".

הרמטכ"ל לשעבר התייחס לחזונו של פרס, הסכם השלום, ואמר כי "אסור לוותר על הסיכוי לשלום. החזון שלו היה שלום, אבל ההתעקשות היתה לא לוותר". גנץ הוסיף כי "אסור להפקיר את הביטחון וצריך להמשיך להיות נחושים גם באפיק של הביטחון וגם באפיק של השלום". לדבריו, הנשיא התשיעי "גם דיבר וגם עשה".

כשנשאל אם פרס שוחח עמו על כניסה לחיים הפוליטיים, אמר גנץ כי הנשיא לשעבר לא התעסק באנשים הספציפיים, אלא עסק ב"מה יהיה עתידה של מדינת ישראל ומי האנשים שיצטרפו למאמץ - וזה לא קשור להחלטות שלי".

עוד בוואלה! NEWS:
בעומק שטח האויב: הצצה נדירה לפעילות הסודית של יחידת שלדג
אבד הקשר עם המשט לעזה: "חיל הים החל בהשתלטות על הספינה"
"התבטא בזלזול ולעג": ביקורת חמורה נגד פרקליט המדינה שי ניצן

חברי המועצה הציבורית של 'צו פיוס' הרימו כוסית לכבוד השנה החדשה. חן לאופולד, מערכת וואלה! NEWS
"אסור להפקיר את הביטחון". הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ/מערכת וואלה! NEWS, חן לאופולד

אתמול הגיעו לנחם את המשפחה שגרירים רבים ומאות אזרחים, בהם משלחת של כ-150 בני נוער ומבוגרים ערבים מהמועצה האזורית גלבוע, שבאו למקום על רקע החרמת חברי הרשימה המשותפת את הלוויית הנשיא לשעבר ביום שישי. בראש המשלחת עמדו ראש המועצה עובד נור וסגנו הישאם זועבי. ראש המועצה האזורית אמר כי "על רקע אירועי הימים האחרונים, חשוב היה לתושבים, כמו גם למועצה, לצאת באמירה ברורה".

זועבי הביע במהלך ביקור הניחומים את הכבוד שהוא, ושאר תושבי הכפרים בגלבוע, רוחשים לנשיא לשעבר. "הוא עשה רבות למען עמו ולמען מדינתו ולמען כל אזרחי המדינה בלי יוצא מן הכלל כי הוא הסתכל על אדם כאדם", אמר זועבי והוסיף כי פרס "הוא דוגמא ומופת למנהיגות במדינת ישראל ובמזרח התיכון. הלוואי והיו לנו עוד כמה מנהיגים כאלה, לא רק במדינת ישראל אלא גם במדינות מסביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully