וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוננות שיא: עשרות אלפי נוסעים יעברו היום בנתב"ג, צפי לשיבושים בטיסות

5.10.2016 / 1:09

יותר מ-77 אלף נוסעים יעברו היום בנמל התעופה בן גוריון ב-450 טיסות. עקב תרגיל של רחב היקף של חיל האוויר צפויים עיכובים בהמראות ונחיתות, הנוסעים מתבקשים להתעדכן על מועדי הטיסות

צילום: אבי כהן, עריכה: אביב אירגז, עיצוב גרפי: אביחי ברוך

(בווידאו: היום העמוס ביותר בנתב"ג השנה, באוגוסט האחרון)

בנמל התעופה בן גוריון מתכוננים ליומיים עמוסים: היום (רביעי) צפויים לעבור בנתב"ג יותר מ-77 אלף נוסעים בכ-450 טיסות בינלאומיות. מחר צפויים טיסות רבות מאומן שבאוקראינה לישראל. עשרות אלפים צפויים לשוב ארצה מחופשת ראש השנה ועשרות אלפים אחרים יוצאים לחופשה בחו"ל לאחר החג.

על אף התנועה הערה בשדה, יקיימו בחיל האוויר תרגיל רחב היקף, דבר שיצמצם את הנתיבים האזרחיים. בשל כך צפויה פגיעה בלוח הטיסות היוצאות והנכנסות, ובכללן של 40 אלף המבקרים באומן. ברשות שדות התעופה מתחו ביקורת על ההחלטה לקיים את התרגיל בתקופת החגים העמוסה.

עוד בוואלה! NEWS:
שנה למבצע הרוסי ששינה את כללי המשחק בסוריה - והנציח את המלחמה
הדיווחים על מגעים לאחדות שוב מעוררים מרירות במחנה הציוני: "הרס את החג"
גל טיהורים נוסף: 13 אלף שוטרים בטורקיה הושעו ביום אחד

היום העמוס בשנה בנתב"ג, 13 באוגוסט 2015. מגד גוזני
נוסעים בנתב"ג/מגד גוזני

הנוסעים מתבקשים להתעדכן בחברות התעופה על מועד טיסתם המעודכן. כמו כן, ברשות שדות התעופה מבקשים מהנוסעים לגלות "הרבה סבלנות וסובלנות" בעקבות העיכובים הצפויים.

במהלך תקופת החגים יעברו בנתב"ג 1.7 מיליון נוסעים - גידול של 8% בתנועת הנוסעים בהשוואה לשנה שעברה. ביום חמישי האחרון נשבר שיא כל השיאים של מספר הנוסעים שעברו בשדה תעופה ישראלי: יותר מ-90 אלף נוסעים ב-540 תנועות מטוסים בטיסות בינלאומיות.

(עדכון ראשון: 21:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully