וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומכי טראמפ על הדיווח כי התחמק מתשלום מיסים: "גאון מוחלט"

מהקמפיין של המועמד הרפובליקני לא הכחישו או אישרו את הדיווח על כך שהפחתות מס שאליהן זכה איל ההון יכלו לשמש אותו להתחמקות מתשלום במשך 18 שנה, אך תומכיו, בהם כריס כריסטי ורודי ג'וליאני, מרעיפים עליו שבחים

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

תומכיו של המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ התייחסו אמש (ראשון) לדיווח ב"ניו יורק טיימס" כי טראמפ זכה להפחתות מס שיכלו לשמש אותו להתחמקות מתשלום מיסים במשך 18 שנים, אך לא הכחישו את הטענות – אלא דווקא שיבחו את המועמד. מושל ניו ג'רזי כריס כריסטי אף כינה את טראמפ "גאון", ואמר כי במידה והדיווח נכון, הוא מפגין את יכולתו של טראמפ להקל במדיניות המיסוי בארצות הברית, במידה וייבחר.

גם ראש עיריית ניו יורק לשעבר, רודי ג'וליאני, כינה את המועמד הרפובליקני "גאון מוחלט" אם אכן הצליח להתחמק מתשלום מס. "הרבה אנשים עניים במדינה מנצלים פרצות בחוק ולא משלמים מיסים", אמר בריאיון לרשת NBC. "גם מה שמיוחס לטראמפ בדיווח הוא למעשה ניצול נבון של פרצות בחוק".

גם טראמפ ניצל את הדיווחים הלא מחמיאים לטובתו, וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אני מכיר את חוקי המס המורכבים שלנו יותר מכל אחד שרץ לנשיאות, ואני היחיד שיכול לתקן אותם". מהקמפיין של המועמד לא נמסר אישור או הכחשה של הדיווח, אך נטען כי המידע המוצג בו הושג באופן בלתי חוקי.

עוד בוואלה! NEWS:
נשיא הפיליפינים התנצל: "לא התכוונתי לזלזל ברצח 6 מיליון יהודים"
בניגוד לתחזיות: מרבית אזרחי קולומביה הצביעו נגד הסכם השלום
הנשיא הוא עירום? טראמפ השתתף בסרט פורנו בשנת 2000

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ בעימות הנשיאותי. רויטרס
"אני מכיר את חוקי המס יותר מכל אחד שרץ לנשיאות". טראמפ/רויטרס

על פי הדוחות שפרסם אתמול ה"ניו יורק טיימס", טראמפ הצהיר בשנת 1995 על הפסד בגובה של 916 מיליון דולר בהצהרת החזרי המס שלו, מה שלפי מומחים יכול היה לאפשר לו להימנע מתשלום מיסים פדרליים למשך תקופה ארוכה. על אף שדוחות המס של טראמפ מעולם לא פורסמו רשמית, מהדיווח עולה כי הם חושפים את הטבות המס המפליגות שלהן זכה המיליארדר לאחר התמוטטות עסקיו בשנות ה-90.

יריבתו של טראמפ, הילרי קלינטון, תקפה אותו במהלך העימות הנשיאותי שנערך בשבוע שעבר על כך שאינו מוכן לפרסם את דוחות החזרי המס שלו, כפי שעשה כל מועמד לנשיאות במדינה מאז ג'ימי קרטר בשנת 1976. בעימות הציעה קלינטון כי יריבה הרפובליקני "מסתיר משהו נורא", ורמזה על האפשרות כי לא שילם מיסים פדרליים מעולם.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
העימות הטלוויזיוני בין דולנד טראמפ והילרי קלינטון. לונג איילנד, 26 בספטמבר 2016. AP
תקפה את יריבה בחריפות על סירובו לחשוף את דוחות המס שלו. קלינטון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully