וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר מואשם שהתחזה לסוכנת דוגמניות - ואנס נערה שהגיעה להצטלם

29.9.2016 / 17:56

שי ריטברג, בן 37 מנתניה, מואשם שבדה לעצמו זהות ויצר קשר דרך פייסבוק עם שתי נשים שבפניהם הציג את עצמו כסוכנת דוגמניות בינלאומית. לאחר שנפגשו עמו, הסביר שאם יקיימו עמו יחסי מין, התמונות יהיו מוצלחות יותר, ודחה את סירוביהן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התחזה לסוכנת דוגמניות בעלת קשרים בינלאומיים. פרופיל הפייסבוק הפיקטיבי של שי ריטברג/מערכת וואלה!, צילום מסך

כתב אישום הוגש הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי מרכז נגד שי ריטברג, בן 37 מנתניה, בגין אונס במרמה ומעשה מגונה בשתי נערות. ריטברג מואשם כי יצר עמן קשר דרך פייסבוק כשהתחזה לסוכנות דוגמניות בינלאומית, שהסבירה להן כי צלם דוגמנות יקבע איתן פגישה. כשהגיעו לפגישה עם הצלם, ריטברג עצמו, הוא ביצע בהן עבירות מין. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אופיר פחימה, באחד המקרים פנה ריטברג, שהזדהה כסוכנת הדוגמניות הבינלאומית "שיר רותם", לנערה בת 17. הוא כתב כי צלם מטעמה יתאם איתה פגישה לצורך צילום תמונות. אז, לפי כתב האישום, יצר ריטברג קשר עם הנערה כשהוא מציג עצמו כצלם הדוגמנות, נפגש עמה והסיעה לביתו.

עוד בוואלה! NEWS:
תא"ל בוכריס לראשונה על ספסל הנאשמים: כופר לחלוטין בהאשמות נגדו
מפיץ תמונות העירום של שרון פרי נאשם בפריצה ובהטרדה מינית
האישומים חשפו: נאנסה ע"י אביה החורג – והותקפה מינית בידי האב הביולוגי

במהלך הצילומים בביתו הסביר הנאשם למתלוננת כי אם תקיים איתו יחסי מין התמונות יהיו מוצלחות יותר. על פי כתב האישום, האמינה המתלוננת לריטברג ופעלה לפי הנחייותיו על מנת לקבל תמונות טובות יותר. לאחר מכן, הוביל ריטברג מואשם כי הכניס את הנערה לחדר אחר וביצע בה עבירות מין נוספות, בניגוד להסכמתה.

לפי אישום אחר, יצר ריטברג קשר בפייסבוק עם מתלוננת נוספת, באותה השיטה. המתלוננת הגיעה לפגישה ברכבה כשהיא מלווה בחבריה, אך ריטברג הורה לחבריה להתרחק מהמקום כדי לא להפריע לצילומים. הנאשם הוביל את המתלוננת לגבעה סמוכה, שם הסביר גם לה על אודות המגע הנדרש לצורך הצלחת הצילומים. בהתאם להנחיותיו עצמה המתלוננת את עיניה, והנאשם נגע בגופה וביצע בה מעשה מגונה. בתגובה פקחה המתלוננת את עיניה, הדפה אותו, התלבשה ועזבה את המקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully