וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבי עיר הולדתו של שמעון פרס בבלארוס: "נזכור אותו לנצח"

תושבים בווינשבה התכנסו עם היוודע דבר מותו מחוץ לבית ילדותו כדי לחלוק כבוד אחרון. "שמעון פרס הביא גאווה גדולה לעיירה שלנו דרך חייו והישגיו. הוא היה גאווה גדולה בעבורנו", אמר אחד מהם

בווידאו: נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס הלך לעולמו בגיל 93/צילום: לשכת העיתונות הממשלתית, דוברות בית הנשיא, צלמי וואלה! NEWS; עריכה: אוהד פיטר וטל רזניק; קריינות: שי ענבל

תושבים בעיר וישנבה שבבלארוס, שבה נולד שמעון פרס, התכנסו היום (רביעי) מחוץ לבית ילדותו כדי לחלוק לו כבוד אחרון. "שמעון פרס הביא גאווה גדולה לעיירה שלנו דרך חייו והישגיו. הרגשנו חובה לחלוק לו כבוד אחרון לאחר מותו", אמר אחד התושבים בכינוס.

"נזכור אותו לנצח, הוא היה גאווה גדולה בעבורנו", הוסיף התושב לצד בית משפחתו של פרס בעיירה, שבתקופת ילדותו השתייכה לפולין. על קיר הבית הותקן שלט שעליו כתוב: "במקום הזה, שמעון פרס, בנו של יצחק ושרה פרסקי, חתן פרס נובל התשיעי נשיא מדינת ישראל, נולד ב-2 באוגוסט, 1923".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נזכור אותו לנצח". תושבי העיירה ליד ביתו של פרס בבלארוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

התושבים למדו על מותו של פרס ממתנדבי ארגון לימוד FSU שעומד בקשר מתמיד עמם מאז חגיגות יום הולדתו ה-90 של הנשיא לשעבר שנערכו בווישנבה לפני שלוש שנים. בשנת 2013 יזם הארגון תערוכת צילומים לכבודו. את הקמת התערוכה והאירוע לכבודו של פרס הוביל מייסד לימוד FSU חיים צ'סלר, ויורם דורי, יועצו הקרוב של פרס במשך שנים רבות.

"חתן פרס הנובל שמעון פרס הוא איש הציבור הידוע והבולט ביותר אי פעם שנולד בווישנבה. זוהי חובתנו לשמר את מורשתו הזאת", אמר צ'סלר. "אנחנו מתרגשים מאוד כדי לראות עד כמה היה חשוב לתושבי וישנבה להתכנס יחדיו ולכבד את זכרו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השלט שהוצב על בית ילדותו של פרס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"גאווה גדולה בעבורנו", תושבי העיירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully