וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בלוד: הוארך מעצר הגרוש של הנרצחת; אחיה שוחררו למעצר בית

27.9.2016 / 15:24

בית המשפט האריך בתשעה ימים את מעצרו של בעלה לשעבר של דועאא אבו שרח, יחד עם מעצרו של חשוד נוסף בפרשה. שלושת אחיה של הנרצחת שוחררו למעצר בית לבקשת המשטרה

ספק 500

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (שלישי) בתשעה ימים את מעצרו של עלי מוחמד עליוה בן ה-52, בעלה לשעבר של דועאא אבו שרח, שנרצחה ביום שישי. בית המשפט האריך בתשעה ימים גם את מעצרו של חשוד אחר בפרשה, צעיר בן 25. אחיה של הנרצחת, בני 19, 24 ו-36, שוחררו למעצר בית לבקשת המשטרה.

אבו שרח נורתה לעיני ארבעת ילדיה מחוץ לאולם שמחות בלוד, שבו נערכה באותה העת חתונה בהשתתפות יותר מאלף בני אדם. במשטרה מעריכים כי הרוצח טמן לאבו שרח מארב וירה בה מטווח קצר בעת שנהגה ברכבה. בני משפחתה פינו אותה לבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב, שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותה. הרצח מגיע על רקע גירושים קשים מבעלה לשעבר, אשר לדברי אחיותיה של אבו שרח לא אפשר לה לראות את ילדיה – בן 12, בת עשר, בת חמש ובת ארבע.

עוד בוואלה! NEWS:
מקורבים למשפחת פרס: "מצבו של הנשיא לשעבר לא מבשר טובות"
8.6 מיליון ישראלים: 3 מ-10 מתחת לגיל 14 – אך האוכלוסייה מזדקנת
אחרי שמצלמות העימות כבו, טראמפ וקלינטון עוברים לקרב על הנרטיב

דועאא אבו שרך, שנרצחה סמוך לאולם אירועים בעיר לוד. ספטמבר 2016. אור רביד, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei, מערכת וואלה! NEWS
"לאף אחד אין תשובות". אבו שרח/מערכת וואלה! NEWS, אור רביד, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei

בנות המשפחה טענו כי האחים של הנרצת ששוחררו למאסר בית חפים מפשע. "למה עצרו את האחים שלי, כדי שהשוטרים יגידו שהם עצרו מישהו?", טענה סמאח, אחותה של אבו שרח, "לאף אחד אין תשובות, העיקר שיהיה כתוב בכותרת שנתפסו ארבעה גברים. המשטרה לא עשתה את העבודה. צעדנו לתחנה באמצע הלילה, שייתנו תשובות". עקב פניית המשפחה, האחים הורשו להשתתף בהלוויה בליווי משטרתי.

שימאא, אחות נוספת של דועאא, התייחסה לרצח אחותה כחלק מתופעה נרחבת של רצח נשים. "מאה נשים נרצחו על 'כבוד המשפחה' בלוד, ועד היום לא מצאו את הרוצחים. המשטרה צריכה למצוא את הרוצח שמסתובב חופשי במקום לעצור את אחים שלי, שבמקום להתאבל ולבכות על אחותם שנרצחה, לוקחים אותם עם אזיקים למעצר", אמרה. "כשיהודייה נרצחת, באותו היום מביאים את הרוצח. אצלנו לא רק רצחו את אחותנו, גם עצרו את האחים שלנו. נעשה הכול כדי לשמור על הילדים שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully