וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח אם לשישה ברמלה: מסתמן עונש מאסר קצר בלבד לבעלה ולגרושה

27.9.2016 / 12:06

פרסום ראשון: עקב מחסור בראיות בתיק הרצח של בוסיינה אבו גאנם - הנרצחת העשירית במשפחתה - לפני כשנתיים, נראה כי הצדדים יחתמו על הסכם טיעון. במסגרתו, במקום מאסר עולם - יוטל עונש מירבי של כשבע שנות מאסר

צילום: יותם רונן, עריכה: ניב פוקס

(בווידאו: זירת הרצח ברמלה, אוקטובר 2014)

בוסיינה אבו גאנם, תושבת רמלה בת 31 ואם לשישה, נרצחה באוקטובר 2014. במעשה הואשמו בעלה וגרושה, כמו גם בני משפחה נוספים שהואשמו בסיוע. על אף האישומים הקשים, ולמרות המאמצים הכבירים שהשקיעו המשטרה ופרקליטות מחוז מרכז בתיק, לוואלה! NEWS נודע כי בשלב זה מסתמן הסדר טיעון בין הצדדים.

במסגרתו הסדר הטיעון המסתמן, העונשים החמורים ביותר שייגזרו על הנאשמים ינועו בין שש וחצי לשבע שנות מאסר בלבד. זאת, בניגוד לעונש שיכול להגיע עד למאסר עולם בגין העבירות המיוחסות להם.

עוד בוואלה! NEWS:
הרצח בחתונה: המשטרה הוציאה צו סגירה מנהלי למסעדה בפרדס חנה
התפתחות דרמטית בחקירת הרצח בלוד: שלושה חשודים נוספים נעצרו
נקמה? הוצת בניין העמותה של ראש מועצת ג'וליס החשוד ברצח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנרצחת העשירית מחמולת אבו גאנם. בוסיינה אבו גאנם/מערכת וואלה!, צילום מסך

בוסינה הייתה הנרצחת העשירית בחמולת אבו גאנם, המתגוררת בשכונת ג'ואריש שברמלה. זמן קצר לאחר הרצח, נרשמה פריצת דרך בחקירה, כשהמשטרה הצליחה לאתר את עדת הראייה היחידה - אחייניתה של בוסיינה בת ה-16.

עם זאת, האחיינית לא הסכימה מיד להיות עדת מפתח, אך לבסוף היא העידה במשך ימים ארוכים על האירוע, שנמשך רק שבריר שנייה. בשל העובדה שעדותה הייתה הראיה היחידה בתיק, מסתמן כעת הסדר הטיעון. עדת הראייה וקטינה נוספת שהעידה במשפט מצויות עד היום בשמירה קפדנית מחשש לחייהן.

נוסף על הבעל והגרוש, שמיוצגים על ידי עורכי הדין ירון גיגי ודוד יפתח, הוגשו כתבי אישום גם נגד בני משפחה נוספים, שהואשמו בכך שסיפקו לבעל גרסת אליבי שקרית ומתוחכמת, ודאגו שהטלפון הסלולרי שלו ומכוניתו יימצאו ברמאללה בעת הרצח. יוחסו להם עבירות של סיוע לרצח, נשיאת נשק, קשירת קשר לפשע, שיבוש מהלכי משפט ואיומים.

לפי כתב האישום, הרקע לרצח היה סירובה של בוסיינה אבו גאנם להעביר את בנה לחזקת גרושה, ויחסיה המעורערים עם בעלה, שראה בה "עצמאית ומתירנית מדי". עוד נכתב כי השניים יצרו קשר זה עם זה במטרה לרצוח אותה, הצטיידו באקדח ובכלי רכב וב-25 באוקטובר 2014 ירו לעברה. היא הובהלה לבית החולים אסף הרופא, שם מתה מפצעיה.

הצהרת תובע לחשודים ברצח של בוסיינה אבו גאנם בית המפט בראשון לציון, דצמבר 2014. דרור עינב
כמה מהחשודים במעורבות ברצח במהלך הגשת הצהרת תובע, דצמבר 2014/דרור עינב

בתוך כך, בסוף השבוע אירע בעיר לוד מקרה דומה. דועאא אבו שרח בת ה-32 נורתה לעיני ארבעת ילדיה מחוץ לאולם שמחות בעיר, שבו נערכה באותה העת חתונה בהשתתפות יותר מאלף בני אדם. במשטרה מעריכים כי הרוצח טמן לאבו שרח מארב, וירה בה מטווח קצר בעת שנהגה ברכבה. הרצח מגיע על רקע גירושים קשים מבעלה לשעבר, שלדברי אחיותיה לא אפשר לה לראות את ילדיה – בן 12, בת עשר, בת חמש ובת ארבע.

אתמול נעצרו שלושה תושבי לוד בני 25, 33 ו-52 בחשד למעורבות ברצח, והועברו לחקירה. שלשום האריך בית משפט השלום בראשון לציון את מעצרם של שלושה חשודים נוספים, תושבי העיר בני 19, 26 ו-36 עד יום שלישי. מעצרו של חשוד נוסף, תושב לוד בן 27, הוארך עד ליום רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully