וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום התיירות הבינלאומי: חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

27.9.2016 / 7:12

מדי שנה מציינים יום זה כדי להעלות למודעות את חשיבות התיירות העולמית כמעודדת קשרי קהילה. הנשיא ריבלין יבקר באוקראינה לציון 75 שנים לטבח בבאבי יאר. יתקיים דיון בעניין אלאור אזריה ועוד שני דברים שאתם צריכים לדעת היום

הנשיא יבקר באוקראינה

אירוע מחווה לאריה גולן בצוותא , ספטמבר 2016. מגד גוזני
מבקש באוקריאנה לרגל 75 שנה לטבח בבאבי יאר. ריבלין/מגד גוזני

אתם צריכים לדעת שהיום יערוך נשיא המדינה ראובן ריבלין ביקור באוקראינה. ריבלין המריא אתמול יחד עם רעייתו נחמה לאוקראינה לביקור ממלכתי להשתתפות באירועים לציון 75 שנה לטבח בבאבי יאר. את ביקורו הוא יפתח בהנחת זר בקבר החייל האלמוני בקייב ובדקת דומייה. לאחר מכן יניח זר באתר הזיכרון להולודומור, תקופת הרעב הקשה שגבתה את חייהם של אוקראינים רבים בשנות ה-30. בהמשך הביקור ייפגש ריבלין עם מקבילו האוקראיני, פטרו פורושנקו. עוד במהלך היום הוא יישא נאום מיוחד בפני מליאת הפרלמנט האוקראיני. את היום יסיים ריבלין בארוחת ערב ממלכתית עם הנשיא פורושנקו.

דיון בעניינו של אלאור אזריה

אלאור אזריה, בית הדין הצבאי יפו. אוגוסט 2016. מגד גוזני
שלב העדויות מטעם ההגנה נמשך. אזריה/מגד גוזני

אתם צריכים לדעת שהיום יתקיים בבית הדין הצבאי ביפו דיון בעניינו של החייל אלאור אזריה, המואשם בהריגת מחבל מנוטרל בזירת פיגוע בחברון בחודש מרץ האחרון. בדיון יימשך שלב העדויות מטעם ההגנה והוא יכלול את עדותם של פסיכיאטר שבדק את אזריה אחרי התקרית וכן של תת-אלוף בדימוס שמואל זכאי, אשר תומך באזריה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טקס החלפת מפקד זרוע הים

צוללת דולפין בחיל הים בחיפה. AP
חייל חיל הים על רקע צוללת/AP

אתם צריכים לדעת שהיום ייערך טקס להחלפת מפקד זרוע הים. במהלך הטקס, שיתקיים במעגן דרור המשמש כבסיס הצוללות שבבסיס חיפה של זרוע הים, יסיים את תפקידו אלוף רם רוטברג ובמקומו ימונה אלוף אליהו שרביט. הטקס יתקיים במעמד הרמטכ"ל גדי איזנקוט וחברי פורום המטה הכללי.

יום התיירות הבינלאומי

אישה רוכבת על גמל ביריחו, ספטמבר 2008. ShutterStock
נושא היום לשנת 2016 הוא קידום הנגשת מוקדי תיירות/ShutterStock

אתם צריכים לדעת שהיום יציינו ברחבי העולם את יום התיירות הבינלאומי. מאז 1970, עת החליטו באו"ם על קביעת יום זה, הוא מצוין מדי שנה ומטרתו לעודד תיירות עולמית. החשיבות שבהעלאה למודעות של תיירות עולמית היא עידוד קשרי קהילה בינלאומיים ויצירת ערכים חברתיים, תרבותיים, פוליטיים וכלכליים ברחבי העולם. הנושא השנתי של יום התיירות הבינלאומי הוא קידום תיירות נגישה לכולם.

21 שנים למותו של סשה ארגוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חתן פרס ישראל לזמר עברי בשנת 1988. ארגוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתם צריכים לדעת שהיום לפני 21 שנים הלך לעולמו המלחין סשה ארגוב, שנחשב לאחד מגדולי המלחינים בזמר העברי. ארגוב עלה לישראל מרוסיה, שם החל כבר בגיל ארבע לנגן ולהלחין. כשעלה לארץ החל לחבר מנגינות להצגות, ללהקות ולגדולי היוצרים בישראל. בשנת 1988 זכה בפרס ישראל בתחום הזמר העברי. הוא הלך לעולמו בגיל 81.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully