וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קלינטון צריכה לרדת אל העם, טראמפ - להתרכז": כל העצות לעימות

27.9.2016 / 0:11

מומחים לתקשורת השיאו בריאיון לאולפן וואלה! NEWS עצות למועמדים לנשיאות ארה"ב לקראת העימות הראשון ביניהם. "קלינטון תצטרך להיות מוכנה להתקלות מתחת לחגורה, וטראמפ יידרש להפגין שליטה"

צלם: אבי כהן, עריכה: ניר חן

"הילרי קלינטון תנצח את העימות הלילה", כך מעריך היום (שני) גיא יריב, מומחה לרטוריקה ומנכ"ל בית הספר לדיבור מול קהל, "אך בנקודות בלבד". בריאיון לאולפן וואלה! NEWS השיאו יריב ואסי שריב, קונסול ישראל בניו יורק לשעבר, ששימש כיועץ התקשורת של ראש הממשלה אריק שרון, עצות למתמודדים לנשיאות ארצות הברית. "קלינטון תצטרך להיות מוכנה להתקלות מתחת לחגורה, ואילו טראמפ יידרש להפגין שליטה עצמית לאורך זמן", הציעו השניים.

לפי המומחים, על המועמדת הדמוקרטית ליצור רושם נגיש וחם יותר אליה, והיא תצטרך למצוא דרכים להוציא את טראמפ משיווי משקל במיוחד בנושאים הקשורים לנשים. המועמד הרפובליקני יידרש ליצור רושם ש"יש היגיון בשיגעון שלו".

"טראמפ עוד לא התנסה בעימותים אחד נגד אחד, העימותים שלו במפלגה הרפובליקנית היו מול הרבה מאוד אנשים", הסביר שריב את השוני שבעימות הלילה. "הוא טוב מאוד מול הקהל ובעימות לא היה הרבה קהל שיריע לו. זה הולך להיות משהו חדש מבחינתו. הוא לא רגיל לעמוד שעה וחצי על במה, ולהקשיב מישהו אחר. לא תהיה לו אפשרות כמו בעימותים הרפובליקניים להיעלם ולתת לאחרים לריב ביניהם. הוא יצטרך להיות מאוד מרוכז לשעה וחצי", ציין והוסיף, "לא דבר שראינו ממנו עד היום".

לקראת העימות - כתבות אחרונות:
המרוויחים הגדולים מהפגישה בין נתניהו למועמדים לנשיאות ארה"ב
סקר חדש: טראמפ וקלינטון בשוויון בשתי מדינות מפתח
מה הילרי קלינטון ודונלד טראמפ יכולים ללמוד מעימותי העבר בארצות הברית?

המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית הילרי קלינטון, 17 בספטמבר 2016. רויטרס
להיראות חמה ונגישה. קלינטון/רויטרס

שריב ממליץ לטראמפ להפגין כבוד ולהיראות ממלכתי ולא לעשות את "הטריקים שהוא עשה עד היום". בעיניו, קלינטון תידרש לעשות ההיפך: "להיות הרבה יותר אנושית, הרבה פחות להיות יודעת את החומר. יש לה נטייה להראות עד כמה היא יודעת, היא תמיד שולטת בחומר בצורה מושלמת, זו עצה טובה בדרך כלל למועמדים, אבל כשעומדים מול טראמפ היא תצטרך קצת להוריד את הרמה וקצת פחות לשלוט בחומר".

יריב דווקא סבור כי קלינטון חייבת לוודא שהיא מקרינה החוצה את המקצוענות שלה. "שניתן יהיה לסמוך עליה ושהיא יודעת מה היא עושה", אמר באולפן. "המאמץ שלה הוא להיראות שהיא חמה, נגישה ואמינה יותר - הנקודות העיקריות שהותקפה בגללן". יריב סבור כי היא תספר כמה שיותר סיפורים אישיים, "כאלה שהציבור מכיר וישכנע אותו". לדבריו, היא תצטרך לעבוד על האינטונציה שלה ולא ליפול לכל המלכודות שטראמפ ינסה להוביל אותה אליהן, כמו שניסה לעשות לה בתחילת המרוץ.

(עדכון ראשון: 18:11)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דונלד טראמפ בפורט מאיירס, פלורידה, 19 בספטמבר 2016. רויטרס
לא התנסה בעימותים אחד על אחד. טראמפ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully