וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בחתונה: המשטרה הוציאה צו סגירה מנהלי למסעדה בפרדס חנה

26.9.2016 / 12:15

שלושה ימים לאחר הקטטה הקטלנית שבה נרצח אחד האורחים, הודיעה המשטרה על סגירת המסעדה ל-30 יום. המקום פעל בלי רישיון עסק ולא עמד בתנאי אבטחה וביטחון

ספק 500

(בווידאו: מעצר החתן, אביו וחברו הוארך בחמישה ימים, האם שוחררה)

מסעדת "דניאל" בפרדס חנה, שמחוץ לה נרצח תושב העיר במהלך חתונה ביום שישי תיסגר מנהלית ל-30 יום - כך הורה הבוקר (שני) מפקד מחוז חוף של המשטרה ניצב עמוס יעקב. על פי הודעת המשטרה, המקום פעל בלי שעמד בתנאי אבטחה ובטיחות בסיסיים ובלי רישיון עסק, דבר המהווה סכנה לשלום הציבור. במהלך סוף השבוע נסגרה המסעדה בהסכמת הבעלים במסגרת חקירת הרצח ואתמול ערכה המשטרה שימוע לבעלי המסעדה.

הצעיר, שהיה אורח בחתונה, נדקר במהלך קטטה שפרצה מחוץ למקום. החתן, צעיר בן 21, אביו, בן 44 וצעיר נוסף, כולם תושבי אור עקיבא, נעצרו על-ידי המשטרה בחשד לרצח. ביום שישי האריך בית משפט השלום בחיפה את מעצרם של השלושה עד ליום רביעי הקרוב.

עוד בוואלה! NEWS:
האו"ם הוא רק תירוץ: נתניהו פתח את הדלת לקלינטון וטראמפ
בכיר מצרי בשיחה עם יריבו של יו"ר הרשות: "אבו מאזן גמל טיפש"
תושב השרון חשוד באונס בתו בעלת צרכים מיוחדים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פעלה בלי רישיון עסק. המסעדה בפרדס חנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך חקירתו אמר אבי החתן כי היה תחת השפעת אלכוהול בעת האירוע וכי אינו זוכר דבר מהאירועים. אולם בדיקות דם שנערכו לו בבית החולים העלו כי רמת האלכוהול בדמו הייתה מתחת לממוצע, כך אמר חוקר משטרה בפני בית המשפט בעת הדיון בהארכת המעצר ביום שישי.

הצעיר הנוסף שנעצר יחד עם החתן ועם אביו סובל מחתך בידו, ובמשטרה סבורים כי הדבר מצביע על מעורבותו בקטטה. עוד טוענים החוקרים, כי כבר בעת מעצרו היה עסוק החשוד בשיבוש הראיות. הצעיר הכחיש כל מעורבות במקרה באמצעות סניגוריו, עורכי הדיון דורון נוי ויהלי שפרלינג, המייצגים גם את שני החשודים האחרים, ובחקירתו ביקש לשמור על זכות השתיקה.

מהיחידה המרכזית של מחוז חוף במשטרת ישראל נמסר כי כל 70 האורחים שהיו בחתונה ייחקרו וכן כארבעה בני אדם נוספים. החוקרים מעריכים כי הרקע למותו של הצעיר הוא סכסוך כספי בין עבריינים. גם אמו של החתן נחקרה בחשד למעורבות ברצח, אך היא שוחררה ביום שישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully