וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני ראשי ארגון פשיעה בבאר שבע הורשעו בניסיונות רצח

26.9.2016 / 11:00

שמואל גרינברג ויוסי צדיק הורשעו יחד עם שמונה נאשמים נוספים בשורת עבירות של אלימות, סחיטה ומס. בין היתר, הם הלוו כסף לאנשים קשי יום וגבו מהם ריביות גבוהות. "מכה קשה לפשיעה החמורה והמאורגנת בדרום"

ארגון שנמצא בבאר שבע. חטיבת דובר המשטרה
"מסר ברור, חד משמעי ומרתיע לעבריינים". חלק מחברי הארגון שנעצרו/חטיבת דובר המשטרה

בית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע היום (שני) את שמואל גרינברג ויוסי צדיק, ראשי ארגון פשיעה בבאר שבע, בשורת עבירות הכוללות, בין היתר, ניסיונות רצח, אלימות, סחיטה באיומים, הלוואות בריבית, החזקת נשק ועבירות מס. שמונה נאשמים נוספים הורשעו גם הם בחלק מהעבירות, לפי חלקם בפעילות ארגון הפשיעה. בית המשפט יתכנס שוב בעניינם בעוד כחודשיים, על מנת לדון בטיעונים לעונש.

בכתב האישום שהגישה נגד הנאשמים פרקליטות מחוז דרום צוין כי ארגון הפשיעה של גרינברג ושל צדיק ניהל מאבק אלים נגד ארגון יריב על השליטה בעיר, תוך שימוש באלימות קשה. בנוסף לכך, הנאשמים נתנו הלוואות בריבית לאנשים קשי יום בשכונות מצוקה, וגבו מהם ריביות גבוהות תוך שימוש במוניטין של הארגון וחבריו. הם גם הסתירו נשק רב בפירי מעליות בבאר שבע.

עו"ד גיורא חזן, מפרקליטות מחוז דרום, מסר כי "הכרעת הדין המרשיעה את הנאשמים בביצוע עבירות חמורות במסגרת ארגון פשיעה לאורך שנים מהווה מכה קשה לפשיעה החמורה והמאורגנת בדרום". לדבריו, "הישג זה התאפשר תודות למאמצים רבים של רשויות האכיפה, משטרת ישראל, רשות המיסים והפרקליטות, ואנו תקווה כי הכרעת דין זו תהווה מסר ברור, חד משמעי ומרתיע לעבריינים בדבר נחישות מערכת אכיפת החוק להיאבק מאבק עיקש בפשיעה בכלל ובפשיעה המאורגנת בפרט".

עוד בוואלה! NEWS:
הרצח בחתונה: במשטרה חושדים כי הרקע הוא סכסוך כספי בין עבריינים
ראש ארגון הפשיעה מיכאל מור נעצר ברמת גן עם כלי תקיפה
העבריין כבר לא נועל פראדה: לאן נעלמו נעלי היוקרה של אסי אבוטבול?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully