וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטה טראמפ: "הילרי קלינטון אליטיסטית ומנותקת"

יועץ בכיר של המועמד הרפובליקני הגיב במילים חריפות לתמיכה של "ניו יורק טיימס" בשרת החוץ לשעבר. סקר: קלינטון וטראמפ בשיוויון עם 41% תמיכה. עדכונים שוטפים

צילום: רויטרס עריכת וידאו: ניר חן

22:30 ג'ייסון מילר, יועץ תקשורת בכיר במטה הבחירות של המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ, הגיב להכרזת התמיכה של מערכת "ניו יורק טיימס" ביריבתו הדמוקרטית הילרי קלינטון. לדבריו, "העובדה שמערכת 'ניו יורק טיימס' האולטרה-ליברלית, האליטיסטית והמנותקת תומכת בהילרי קלינטון האולטרה-ליברלית, האליטיסטית והמנותקת חייב להיות בין הדברים הכי פחות מפתיעים". לטענתו, "מערכת 'ניו יורק טיימס' מגלמת את המערכת המושחתת שנגדה מתמודד דונלד טראמפ".

20:03 המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ התייחס לפגישתו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בניו יורק. "טראמפ ונתניהו שוחחו על הקשר המיוחד בין ארצות הברית וישראל, והקשר הבלתי-ניתן להתרה בין המדינות. כמו כן, הם דנו בסיוע הביטחוני, בענייני ביטחון וביציבות האזורית", נמסר ממטה טראמפ. לפי ההודעה, טראמפ הכיר בכך שירושלים היא בירתה הנצחית של ישראל, וכי ארצות הברית בממשלו תכיר בירושלים "כבירה הבלתי ניתנת לחלוקה".

בנימין נתניהו נכנס לפגוש את דונלד טראמפ בניו יורק. AP
נתניהו בדרכו לפגישה עם טראמפ, היום/AP

19:37 לשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו עדכנה על אודות פגישתו עם המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ. בפגישה השתתפו גם שגריר ישראל בארצות הברית רון דרמר וחתנו של טרמפ ג'ארד קושנר. לפי ההודעה, נתניהו הציג בפני טראמפ את עמדותיה של ישראל בנושאים אזוריים הקשורים לביטחון ישראל ומאמציה להשיג שלום ויציבות באזור. במהלך הפגישה, שנמשכה יותר משעה, הודעה נתניהו לטראמפ על הידידות והתמיכה בישראל.

18:19 המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית הילרי קלינטון פרסמה בחשבון הטוויטר שלה כי "אף לא נשיא אחד אמר שהוא מאמין כי לדונלד טראמפ יש את מה שצריך כדי להיות המפקד העליון". ההודעה כללה קישור לסקירה באתר הקמפיין של קלינטון, שבו צוין כי שלושת הנשיאים הדמוקרטיים לשעבר הביעו תמיכה בשרת החוץ לשעבר לנשיאות, ואילו שני הנשיאים הרפובליקנים סירבו להתייחס בפומבי למרוץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

17:18 המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי הוא מחכה לפגוש את ראש הממשלה בנימין נתניהו בניו יורק. "אני מצפה לפגישתי עם בנימין נתניהו היום בבניין טראמפ", כתב. בהמשך היום ייפגש נתניהו גם עם המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון.

17:07 המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית הילרי קלינטון ויריבה הרפובליקני דונלד טראמפ נמצאים בתיקו יממה לפני העימות הראשון ביניהם - כך פורסם היום בסקר חדש של "וושינגטון פוסט" ו-ABC. לפי הסקר, היתרון של קלינטון נעלם ועתה לשניהם יש 41% תמיכה. למועמד גארי ג'ונסון 7% והמועמדת ג'יל שטיין עם 2%.

12:30 מטה הבחירות של הילרי קלינטון פרסם סרטון, ששודר בערוצי הטלוויזיה במדינות המתנדנדות, שנועד לשפוך אור על "הרטוריקה רוויית השנאה של טראמפ כלפי הילדות שלנו". לצד תמונות של ילדות ונערות שמסתכלות במראה, מופיעים כמה מציטוטים השערורייתיים ביותר של דונלד טראמפ, בעלי תחרות "מיס יוניברס" לשעבר, בנוגע לנשים ולדימוי הגוף שלהן.

6:15 המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ טען כי הוא יעשה יותר עבור נשים אם ייבחר לבית הלבן, מאשר יריבתו הדמוקרטית הילרי קלינטון, שעשויה להפוך לאישה הראשונה בתפקיד. "יריבתי אוהבת להגיד שהיא נלחמה למען נשים במשך עשורים, שהיא נאבקה למען ילדים", קרא בעצרת בחירות ברואנאוק, וירג'יניה. "אז למה 70 מיליון נשים וילדים אמריקנים חיים בעוני או על סף עוני במדינה? במשך שנים היא לא עשתה כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully