וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשבתי שאני מתה": נעצר חשוד שהכה את זוגתו לשעבר בירושלים

28.9.2016 / 0:39

במשך שלוש שנים ניהלה מ', תושבת אשדוד, מערכת יחסים עם תושב כפר ממזרח לירושלים. לדבריה, פעילי להב"ה "תחקרו אותו על הקשר". לאחר שנפרדו, כפי שסיפרה לוואלה! NEWS, הוא היכה אותה והותיר אותה בצד הכביש

פלסטיני תושב הכפר אל-עיזריה שממזרח לירושלים נעצר בשבוע שעבר בחשד שתקף באלימות קשה את מ', תושבת אשדוד שהיתה זוגתו בשלוש השנים האחרונות. על פי החשד, הוא תקף אותה והשאיר אותה מוכה וחבולה בכביש בין עירוני. איש כוחות הביטחון העביר את פרטיה האישיים ליו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין, שניסה לחבל בקשר של השניים במהלך השנים.

הקשר הרומנטי בין השניים החל בהיכרות באינטרנט, והסתיים לבקשת האישה לפני כמה שבועות. בשבוע שעבר, בעת שביקרה מ' בעיר העתיקה בירושלים, התקשר אליה בן זוגה לשעבר וביקש לפגוש אותה סמוך לביתו. היא סיפרה לוואלה! NEWS כי הוא "זרק אותי מהאוטו ואז החזיר אותי לאוטו והמשיך להרביץ לי. אז הוא פתח צנצנת עם וודקה, פתח לי את הפה והשקה אותי. הכל נשפך לי על הבגדים".

לדבריה, "הייתי בטוחה שאני מתה. השם הציל אותי. כשנסעתי לכותל לקחתי ספר תהילים, וכל המכות שחטפתי, החזקתי את התהילים חזק אלי קרוב אלי, שיציל אותי השם". היא הוסיפה כי לאחר מכן, תלש ממנה בן זוגה לשעבר שרשרת עם תליון זהב.

עוד בוואלה! NEWS:
תיעוד: יו"ר להב"ה בנצי גופשטיין מתפרץ להופעה בי-ם - ונעצר
אף שהאירוע תועד: יו"ר להב"ה זוכה מתקיפת פעיל השמאל עזרא נאווי
"במג"ב כולם כהניסטים": חקירת השוטר שהדליף מידע ללהב"ה

נפרדה מבן זוגה הפלסטיני - וספגה ממנו אלימות קשה: "הייתי בטוחה שאמות". מערכת וואלה! NEWS
"אצלם אין חיים". מ' מאשדוד/מערכת וואלה! NEWS

"מאז אני לא זוכרת שום דבר", המשיכה, "רק זוכרת שהוא אמר לי תצאי מהאוטו ואז אני בקושי רוצה לצאת שהוא לא ירביץ לי שוב. הוא יצא מהאוטו, פתח את הדלת, משך אותי מהשיער וזרק אותי על האבנים. פתחתי את העיניים והייתי בהדסה עין כרם".

"אני עדיין סובלת מהכאבים בצלעות", סיפרה מ', שהוסיפה כי היא עדיין נוטלת משככי כאבים באופן קבוע. "כמה ימים מהיום שהשתחררתי לא יכולתי לקום מהמיטה", הוסיפה, "המשטרה היו אצלי בבית החולים וגבו עדויות ואמרו לי להגיע למעלה אדומים. הגעתי עם כאבים להגיש תלונה מסודרת. אחרי יומיים קיבלתי הודעה שהחשוד נעצר והיה עימות בינינו. פחדתי ממנו. הוא אומר בעימות 'אני מכיר אותה, אבל לא נגעתי בה ולא הרבצתי לה'".

פעילי ארגון הימין הקיצוני להב"ה, שפועל בדרכים שונות למנוע קשרים בין נשים יהודיות לגברים שאינם יהודים, פנו למ' והציעו לה סיוע וייצוג משפטי. "אני לא יודעת איך להב"ה הגיעו אלי", סיפרה, "אולי דרך אח שלי, שהוא ימני מאוד קיצוני ובסוף זה בא אליו למשפחה שלו". היא סיפרה כי ביקר אצלה רב שניסה לסייע לה, ו"קבוצה של דתיים" התקשרו לבן זוגה לשעבר ותחקרו אותו בניסיון להבין מדוע בחר, לדבריה, לקיים קשר רומנטי עם אישה יהודיה. "הוא חשב שאני עשיתי את זה", סיפרה מ', "וגם על זה חטפתי מכות".

אירוע לכבוד מאיר אטינגר, בית שמש. יוני 2016. נועם מושקוביץ
"אחד מאנשי כוחות הביטחון כתב לי". בנצי גופשטיין/נועם מושקוביץ

גופשטיין התוודע לקשר שבין מ' לבין הפלסטיני כבר לפני כשלוש שנים וניסה לפנות אליה, אך בלא הצלחה. לדבריו, אחד מפעילי ארגון הימין הקיצוני אף שלח לו את צילום תג הזיהוי של מ' מבית החולים וכך הצליחה רעייתו של גופשטיין, ענת, ליצור עמה קשר. זאת, למרות שבחודש פברואר האחרון הואשם שוטר מג"ב בפגיעה בפרטיות ושימוש לרעה בכוח המשרה לאחר מקרה דומה, כשצילם והדליף לגופשטיין תעודות זהות של יהודיות שנמצאות בקשר עם ערבים.

"היה לנו את השם שלך ואת מספר הטלפון", אמר מייסד להב"ה, "באותו לילה אשתי שלחה לך הודעה, ולמחרת שתי פעילות שלנו ביקרו אותך והביאו לך עוגה". גופשטיין הוסיף כי פעילי הארגון ילוו אותה "עד שהוא ייכנס לכלא".

מ' ציינה כי כעת, לאחר הטראומה שחוותה, המטרה שלה לסייע לצעירות "שהולכות עם ערבים". לדבריה, בתחילת הקשר היא ראתה עצמה כשוברת מוסכמות. "אני יהודיה שנכנסת לשטחים, מנסה ללמוד את הקוראן", אמרה מ', "אבל הפסדתי ואיבדתי המון, משפחה וילדים שלי שאני ילדתי".

(עדכון ראשון: 20:29)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully