וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת ראש השנה: רוב אסירי פרשת "הולילנד" ייצאו לחופשה מהכלא

25.9.2016 / 19:50

רק שני אסירים מתוך 11 הכלואים באגף 10 המפורסם בכלא מעשיהו, שבו כלוא בין היתר ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, יישארו בראש השנה בכלא. במהלך תקופת מאסרם הם נהנים משיעורי יוגה ומכישורי הבישול הבריא של דנקנר

צילום: דוברות שב"ס, עריכה: יאיר דניאל

(בווידאו: תיעוד אגף 10 בכלא מעשיהו)

אגף 10 בכלא מעשיהו, הנחשב לאגף השמור והמפורסם בשירות בתי הסוהר ובו כלוא ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, יתרוקן ממרבית יושביו בתחילת השבוע הבא. רק שניים מתוך 11 האסירים, רובם חברים של אולמרט שהורשעו יחד איתו בפרשת הולילנד, יישארו ללון בו במהלך ראש השנה.

ראש הממשלה לשעבר ייצא מהאגף לחופשה בת 96 שעות, כמו גם יו"ר דירקטוריון בנק הפועלים לשעבר דני דנקנר, איש העסקים אביגדור קלנר ואחרים. מי שנשאר לחגוג את החג מאחורי סורג ובריח הם מהנדס העיר לשעבר בעיריית ירושלים אורי שטרית וה"מאכער" בפרשת הולילנד מאיר רבין.

עוד בוואלה! NEWS:
המחבל בן ה-13 פנה לנדקר: "אני מצטער"; המדינה דורשת 12 שנות מאסר
בעקבות הסערה: בוטל האירוע בתל אביב שהדיר נשים
"אני לא גבר בעיניך?": העבריין בן כהן הורשע במעשה מגונה

אולמרט לפני כניסתו לכלא: "עשיתי טעויות, משלם מחיר יקר מדי". אתר רשמי
יבלה מחוץ לכותלי הכלא במהלך ראש השנה. אהוד אולמרט/אתר רשמי

אולמרט עצמו כבר מתכונן לקראת הדיון של ועדת השחרורים בעניינו שצפויה להתקיים בעוד כחודש וחצי. לאחרונה החלו לקיים באגף סדנה לאסירים במסגרת תכנית השיקום שלהם. התכנית, שזכתה לשם "קבוצת מרמה", עוסקת במתן כלים למורשעים בעבירות מרמה והיא נועדה לסייע להם להימנע ממעשים דומים לאחר שחרורם ממאסר. גם ראש הממשלה לשעבר משתתף בתכנית, שעבורו היא תכנית השיקום השנייה בה הוא משתתף. הסדנא הקודמת בה השתתף ראש הממשלה לשעבר היתה סדנא למניעת פשיעה.

האסירים באגף 10 המפואר נהנים לא רק מתכניות שיקום. בימים האחרונים החלו הכלואים במקום גם לעבור שיעורי יוגה פעם בשבוע במשך שעה וחצי. שיעור היוגה מתקיים לצד אימוני הכושר של האסירים בחדר הכושר של האגף. "שיעורי היוגה הם הצלחה גדולה", אמר גורם המקורב לאחד האסירים באגף, "כל 11 האסירים מרוצים ומתלהבים מהשיעור והם ביקשו להרחיב את השיעור לכמה פעמים בשבוע. אנחנו מקווים שאחרי ראש השנה, יוסיף שירות בתי הסוהר כמה שיעורים נוספים של יוגה בכל שבוע באגף".

דני דנקנר, בית המשפט העליון. 29 בדצמבר 2015. יואב דודקביץ'
"עוגיות הגרנולה שלו מדהימות". דני דנקנר/יואב דודקביץ'

לדברי המקורב, האסירים באגף עשר החלו גם במהפכת בריאות, ו"השף" באגף, האסיר דני דנקנר, החל לבשל ולאפות לחבריו באגף אוכל כשר ובריא. "עוגיות הגרנולה שלו הם מדהימות טעמתי אותן והם גם פריכות, גם טעימות וגם בריאות", סיפר המקורב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully