וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא גבר בעיניך?": העבריין בן כהן הורשע במעשה מגונה

25.9.2016 / 16:45

כהן בן ה-41, שניצל מניסיון חיסול ונותר קטוע רגליים, הורשע במעשה מגונה באישה שאושפזה בסמוך אליו בבית החולים תל השומר. בין היתר, צוטט באומרו לה: "את שייכת לבן כהן". במסגרת הסדר טיעון, יקבל מאסר על תנאי וישלם פיצוי בסך 25 אלף שקלים

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: יאיר דניאל

בן כהן, העבריין שניצל מניסיון חיסול ונותר קטוע רגליים, הורשע היום (ראשון) במסגרת הסדר טיעון במעשה מגונה באישה בעת שאושפז בבית החולים תל השומר. על פי הסדר הטיעון, הפרקליטות וההגנה יעתרו בהסכמה למאסר על תנאי ופיצוי בסך 25 אלף שקל לאישה.

בחודש שעבר הגישה פרקליטות מחוז תל אביב כתב אישום לבית משפט השלום בעיר נגד כהן, בן 41 מרמת גן. לפי כתב האישום, בחקירתו הראשונה טען כהן כי הוא אינו זוכר את שאירע משום שהיה שתוי. בחקירתו השנייה הסביר כי מדובר בניסיון חיזור מצדו וייתכן שניסה לנשק את המתלוננת, אך כשהיא אמרה לו שאינה מעוניינת, חדל ממעשיו ולאחר מכן התנצל והסביר שהיה שתוי.

בחקירתו השלישית הכחיש המשיב שאיים עליה והסביר שהשיחה על משפחתה הייתה חלק מהחיזור. הפרקליטות ציינה כי המתלוננת חששה תחילה למסור את גרסתה בפני השוטרים משום שפחדה מכהן.

עוד בוואלה! NEWS:
"את שייכת לבן כהן": העבריין שתקף מטופלת הואשם במעשה מגונה ואיומים
העבריין החשוד בתקיפה מינית: "אולי עברתי את הגבול, אבל זה כלום"
הוארך מעצר בן כהן החשוד בתקיפה מינית; סנגורו: "המשטרה מחפשת אותו"

כתב אישום הוגש נגד העבריין בן כהן בגין מעשה מגונה ואיומים על מטופלת. מאצ'י הוף
"אני לא גבר בעיניך?". העבריין בן כהן/מאצ'י הוף

כהן אושפז לפני כחצי שנה במחלקת השיקום האורתופדית לאחר ששתי רגליו נקטעו בניסיון החיסול. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין אריאלה בן אהרון, באותה תקופה אושפזה גם המתלוננת במחלקה לאחר שרגלה נקטעה, ושהתה בחדר סמוך לזה של כהן.

לאחר שבאחד מהלילות, סמוך לשעה 2:00, נשמעו באזור בית החולים יריות שהעירו את הנפגעת משנתה וגרמו לבהלה ואי שקט במחלקת השיקום ובקרב המטופלים, שכבה האישה במיטתה כשהיא ערה וכמה מטופלים ישבו לידה והרגיעו אותה מבהלת היריות. בשלב זה נכנס כהן לחדרה, בעודו יושב בכיסא גלגלים ומבוסם מאלכוהול, ניגש למיטתה, לחש באוזנה שהוא מעוניין לשוחח עמה ביחידות וביקש ממנה להוציא את יתר המטופלים מהחדר. הנפגעת, שהכירה את הנאשם בשמו ובתדמיתו העבריינית ביקשה מיתר המטופלים לצאת מהחדר ונותרה עמו לבד בחדרה כשהדלת סגורה, ומחוץ לדלת עומד מאבטחו של הנאשם.

לפי כתב האישום, במהלך שהותו בחדר שנמשכה 20 דקות, אמר הנאשם לקורבן העבירה כי היא "סקסית ומדליקה" והוא מעוניין שהיא תהיה בת זוגו. היא הסבירה לו שאינה מעוניינת בקשר זוגי באופן כללי עם אף אחד. תואר כי הנאשם המשיך והפציר בה: "אני לא גבר בעיניך?", אך המתלוננת שבה והסבירה לו כי אינה מעוניינת בקשר.

עוד נכתב כי הנאשם לא הרפה ואמר לה: "את שייכת לבן כהן, את יודעת מי זה בן כהן?". בהמשך, אחז בידה השמאלית בכוח, משך אותה לכיוונו ואמר לה: "תסתכלי עליי". בידו השנייה החזיק לכאורה הנאשם בפניה ונשק לה על פיה. היא ניסתה להתרחק ולסובב את ראשה, אך הנאשם אחז בידה ובראשה בחוזקה ונישק אותה בפיה פעם נוספת.

במהלך האירוע, בכתה המתלוננת וביקשה מכהן לחדול ממעשיו. בחלוף כחצי שעה, נכנס שוב כהן לחדרה. הוא ניגש למיטתה ואמר לה שהוא מתנצל אם עשה משהו לא בסדר ושפעל תחת השפעת אלכוהול. הוא נעצר ביום שלאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully