וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ הזמין את המאהבת של ביל קלינטון לעימות: "שתשב בשורה הראשונה"

המועמד הרפובליקני התרגז על כך שהמיליארדר ויריבו העסקי מארק קיובן יהיה אורחה של יריבתו הדמוקרטית, ואמר כי הוא בתגובה יזמין את ג'ניפר פלווארס, שניהלה רומן עם הנשיא לשעבר. היא הביעה נכונות לכך, אולם במטה הקמפיין הדגישו כי ההזמנה נעשתה "רק כדי להבהיר נקודה"

צילום: רויטרס עריכת וידאו: ניר חן

יומיים לפני העימות הראשון בין שני המועמדים לנשיאות ארצות הברית, המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ עורר סערה נוספת כשהזמין את מי שהייתה מאהבת של הנשיא לשעבר ביל קלינטון – בעלה של יריבתו הילרי קלינטון – לשבת בקהל. ג'ניפר פלאוורס, דוגמנית לשעבר שקיימה רומן עם הנשיא בשנות ה-80, כתבה אתמול (שבת) בחשבון הטוויטר שלה שהיא מקבלת את ההזמנה של המיליארדר השנוי במחלוקת. עם זאת, במטה הבחירות של טראמפ הדגישו כי לא מדובר בהזמנה רשמית, וכי המועמד אמר את הדברים "כדי להבהיר נקודה". כמו כן, המועמד של טראמפ לסגנות הנשיא, מייק פנס, אמר כי פלאוורס לא תנכח בעימות.

הסוגייה החלה לאחר שנודע כי איש העסקים מארק קיובן, מתנגד קולני של טראמפ ובעליה של קבוצת ה-NBA דאלאס מאבריקס, יהיה בין אורחיה של המועמדת הדמוקרטית במהלך העימות שישודר ברשת NBC. "אם מארק קיובן המסומם מתכנית 'הנדבן' הכושלת רוצה לשבת בשורה הראשונה, ייתכן שאשים את ג'ניפר פלאוורס לצדו", כתב אתמול טראמפ בחשבון הטוויטר שלו.

בתגובה, כתבה פלאוורס בחשבון הטוויטר שלה: "היי דונלד. אתה יודע שאני בצד שלך ואין ספק שאהיה בעימות". ב-2007, לעומת זאת, הביעה הדוגמנית לשעבר תמיכה בקלינטון לקראת התמודדותה הראשונה בפריימריז הדמוקרטיים, אז הפסידה לברק אובמה.

עוד ידיעות על הבחירות
העימות הראשון והפגישה עם נתניהו: השבוע הגורלי של טראמפ וקלינטון
הסנאטור קרוז הכריז על תמיכתו בטראמפ "למרות חילוקי הדעות"

(עדכון ראשון: 14:50)

דונלד טראמפ בפורט מאיירס, פלורידה, 19 בספטמבר 2016. רויטרס
ממשיך לרדת נמוך. טראמפ, בשבוע שעבר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully