וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאומים שהפקירו את חברם למות לאחר תאונת דרכים הורשעו בהריגה

25.9.2016 / 12:04

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע את האחים אנטון ומיכאל פרל בהריגה ובהפקרה, בעקבות תאונה שהיו מעורבים בה במרץ 2015. השניים נסעו עם מקסים בוקטי במכונית בעת שהתנגשה במעקה בטיחות ונמלטו ברגל מהזירה. "ההסתלקות מהמקום - בריחה מוסרים ומשפטית", קבע השופט

צילום: אבי כהן, עריכה: שניר דבוש

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע היום (ראשון) בהריגה ובהפקרה את האחים את אנטון ומיכאל פרל, תאומים זהים בני 21 מבת ים, בגין הריגתו של מקסים בוקטי בתאונת דרכים במרץ 2015 בנתיבי איילון. השניים נסעו עם בוקטי במכונית בעת שהתנגשה במעקה הבטיחות, הפקירו אותו לאחר האירוע ונמלטו ברגל מזירת התאונה.

השופט ג'ורג' קרא קבע כי הגורם האנושי הוא זה שגרם לתאונה ודחה את חוות דעת ההגנה לעניין מצב נפשי של לחץ, שגרם להסתלקות מהמקום. "ההסתלקות מהמקום לא נעשתה משום סיבה מלבד בריחה מוסרית ומשפטית", קבע.

נטלי מרגורוצקי, בת זוגו של בוקטי שנפצעה בתאונה, סיפרה כי היא שמחה ש"הצדק יצא לאור". היום, היא מגדלת את הבן בן השלוש שלה ושל המנוח. "חששתי שהם לא ייענשו, אבל יצא הצדק", סיפרה. בשלב הטיעונים לעונש, הבהירה כי תגיע ותעיד.

החשוד אנטון פרל הנהג שחשוד בתאונת פגע וברח ועורך הדין זוהר ברזילי. מרץ 2015. דרור עינב
אנטון פרל בהארכת מעצרו/דרור עינב

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד ניר ביטון מפרקליטות מחוז תל אביב, אנטון מעולם לא הוציא רישיון נהיגה, אך במשך כשלוש שנים נהג בג'יפ שנתן לו מעסיקו, בבת ים ובסביבתה. בערב התאונה, כך לפי כתב האישום, שהו האחים עם חברם בוקטי ועם בת זוגו בפארק בחולון ושתו משקאות אלכוהוליים. בסמוך לשעה 1:30, לאחר ששתו, החליטו הארבעה לנסוע למועדון בתל אביב. האחים פרל, בוקטי ובת זוגו עלו לכלי הרכב שהיה ברשותו של אנטון, כאשר זה נוהג ואחיו מיכאל יושב לצדו. בוקטי ובת זוגו ישבו במושב האחורי.

כשהגיעו לנתיבי איילון, כ-500 מטרים לפני מחלף וולפסון בחולון, סטה כלי הרכב שמאלה ופגע במעקה הבטון בצד שמאל של הכביש. בעקבות כך, איבד אנטון את השליטה על כלי הרכב, פגע במעקה נוסף, וכלי הרכב התלקח ועלה באש. כתוצאה מהתאונה נפלט בוקטי מכלי הרכב והוטל על הכביש בסמוך. בת זוגו יצאה מכלי הרכב כשהיא חבולה ופצועה. עוברי אורח סייעו להוציא את אנטון ממושב הנהג ומיכאל יצא בכוחות עצמו כשהוא חבול ופצוע גם כן. לאחר שאנטון חולץ, נמלטו הנאשמים ממקום התאונה כשהם מותירים אחריהם את בני הזוג כשהם פצועים ומדממים במקום. השניים נעצרו במרחב של כקילומטר ממקום התאונה בתום סריקות של המשטרה.

בוקטי פונה מזירת התאונה לבית החולים במצב אנוש. הוא הוכנס לחדר ניתוח, אך בסופו של דבר נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. לבת זוגו נגרמו סימני חבלה מרובים כתוצאה מהתאונה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
רכב התלקח לאחר שהתנגש במעקה בטיחות בדרך איילון, בסמוך למחלף וולפסון שבחולון. חטיבת דובר המשטרה
הג'יפ השרוף לאחר התאונה/חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully