וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל בן 19 נעצר בחשד לאונס נערה בנמל ת"א - המשטרה לא דיווחה לציבור

25.9.2016 / 12:41

החייל נעצר במהלך סוף השבוע לאחר שהנערה, בת 16, התלוננה כי אנס אותה בנמל תל אביב. האירוע נחשף רק לאחר שהובא בפני בית המשפט. זהו אינו המקרה הראשון בחודשים האחרונים שבו מסתירה המשטרה חקירת עבירות מין

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: מתן חדד

חייל בן 19 מאזור הצפון נעצר בסוף השבוע האחרון בחשד לאונס נערה בת 16 בנמל תל אביב. על פי החשד, הנערה והחייל נפגשו בנמל תל אביב לאחר שהכירו ברשתות החברתיות, ובמהלך הבילוי הוביל אותה החשוד לתא שירותים, שם אנס אותה.

הנערה התלוננה על האירוע ושוטרי משטרת תל אביב, בפיקודו של ניצב משה אדרי, עצרו את הצעיר, שמכחיש את המיוחס לו. במהלך הלילה (ראשון) הוא הובא לבית משפט השלום בתל אביב, שם הוארך מעצרו בארבעה ימים.

עוד בוואלה! NEWS:
רצח בלוד: בת 32 נורתה למוות במכוניתה ליד אולם אירועים
הצייד הופך לניצוד: ההסתבכות של החוקר מספר 1 מאיימת על מח"ש
"לא ידע מי זו שרון פרי": נחשפה זהות החשוד בהפצת תמונות העיתונאית

בית משפט השלום תל אביב, מאי 2016. ראובן קסטרו
מעצרו של החשוד הוארך בארבעה ימים. בית משפט השלום בתל אביב/ראובן קסטרו

חקירת החשד לאונס לא פורסמה לציבור מטעם המשטרה, אלא נחשפה רק משהובאה בפני בית המשפט. לא מדובר במקרה הראשון בתקופה האחרונה שבו מוסתרת חקירת אונס ועבירות מין. לפני כחודש נעצר צעיר בן 20 בחשד שאנס נערה בת 17 במועדון "אלנבי 40" שבתל אביב. למרות חומרת המעשה, וחרף העובדה כי שמו של מועדון כבר נקשר בעבר בחקירת חשדות לעבירות מין שבוצעו בו, המשטרה סירבה לחשוף את הפרשה עד לסגירת המועדון עצמו, וגם לאחר חשיפתה, סירבה למסור מידע רב על אודותיה.

בחודש מאי האחרון נחשף לראשונה בוואלה! NEWS כי המשטרה הסתירה במשך עשרה ימים פרשת אונס של נכה בת 20 בידי שני פלסטינים בהוסטל בדרום תל אביב. זאת, מחשש שתצית עימותים בין ערבים ליהודים. המשטרה החזיקה בשני החשודים במשך תשעה ימים, וניהלה מצוד אחר החשוד השלישי, ולמרות זאת לא הודיעה לציבור על האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully