וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ידע מי זו שרון פרי": נחשפה זהות החשוד בהפצת תמונות העיתונאית

23.9.2016 / 11:24

סאבר אבו עסא, בן 26 מהיישוב שגב שלום, חשוד כי גנב את טלפונה של פרי והפיץ את תמונותיה. הוא נעצר לאחר מרדף ומכחיש כל קשר למעשים. סנגורו: "המשטרה יצאה מפרופורציות, זה מעצר שעושים לרוצחים". מעצרו הוארך ב-4 ימים

צילום: בני בן סימון

סאבר אבו עסא, בן 26 מהיישוב שגב שלום שבדרום, הוא החשוד בגניבת הטלפון הנייד ובהפצת תמונות אינטימיות של שדרנית הספורט של ערוץ 1 שרון פרי. מעצרו של אבו עסא הוארך לפני זמן קצר (שישי) בארבעה ימים בבית משפט השלום בבאר שבע.

אבו עסא נעצר אתמול לאחר שניסה להימלט מהמשטרה בנהיגה פרועה, אך בלשי יחידת ההונאה במשטרת ישראל הצליחו לעצור אותו. המשטרה מייחסת לו עבירות של סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, פריצה לכלי רכב בכוונה לגנוב, פגיעה בפרטיות והטרדה מינית על ידי פרסום תמונות.

עוד בוואלה! NEWS:
צעיר נרצח בחתונה בפרדס חנה: החתן והוריו נעצרו
תלמידות דיווחו על ניסיון תקיפה - המשטרה הסתירה זאת מהציבור
חשד: ישן אצל בתו של הכדורגלן – ואחרי כמה שעות חזר ודקר אותה

דיון להארכת מעצר חשוד בגניבת הנייד של שרון פרי, בית משפט השלום בבאר שבע, ספטמבר. בני בן סימון
החשוד בבית המשפט בבאר שבע, הבוקר/בני בן סימון

נציג המשטרה טען בדיון כי פרסום התמונות נעשה בין השעות 20:00 ו-21:00 בערב, וכי קטין תושב תל שבע נעצר גם הוא בחשד למעורבות בפרשה ושוחרר בתום חקירתו. הקטין טען בחקירה כי רכש את הטלפון הנייד של פרי מהחשוד, ואילו אבו עסא עצמו טען כי רכש את המכשיר מאדם אחר - ולכן אינו קשור לגניבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"העבירות לא מצדיקות מעצר שמסכן אנשים"

עורך דינו של החשוד, אורי דייגי, טען במהלך הדיון כי מרשו מכחיש את החדשות נגדו, והביע טענות כלפי הדרך בה ביצעה המשטרה את מעצרו. "איזו סיבה יש לקפוץ על אדם באמצע הכביש בגלל עבירה של פגיעה בפרטיות?", אמר דייגי, והוסיף: "זה מעצר שעושים לרוצחים או לעבריינים. המשטרה יצאה מפרופורציות בנושא הזה וגרמה לסיכון העוברים והשבים. הדבר לא מצדיק מעצר שמסכן אנשים".

סנגורו של אבו עסא הוסיף כי לחשוד אין היכולת הטכנית לבצע את העבירות שהמשטרה מייחסת לו. "הוא מכחיש כל קשר לגניבת הטלפון ושליחת התמונות, הוא לא ידע מי זו שרון פרי עד מעצרו. אנחנו מקווים שהמשטרה תגיע לחקר האמת", אמר.

הטלפון של פרי נגנב בסוף השבוע שעבר ממכוניתה. מיד לאחר מכן, הפיץ הגנב תמונות אינטימיות שמצא בו ברחבי הרשת. בריאיון בתכניתו של ניב רסקין ברדיו אמרה פרי שהיא גילתה את התמונות בחשבון האינסטגרם שלה אחרי שכבר היה מאוחר מדי. לדבריה, מדובר ב"אונס וירטואלי".

בחודש ינואר 2014 אישרה הכנסת את הרחבת החוק למניעת הטרדות מיניות. הרחבת החקיקה נועדה למנוע הפצה באינטרנט של סרטונים או תמונות בעלי אופי מיני שנגנבו מבעליהם ללא ידיעתם. לפי החוק, הפצת תמונות כאלה נחשבות להטרדה מינית שדינה עד חמש שנות מאסר.

(עדכון ראשון: 11:24)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully