וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד בהפצת התמונות האינטימיות של העיתונאית שרון פרי

23.9.2016 / 0:45

בלשי יחידת ההונאה עצרו את החשוד, בן 26 משגב שלום, לאחר שניסה להימלט מהם בנהיגה פרועה והוא יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו. התמונות של שדרנית הספורט של ערוץ 1 הופצו לאחר שהטלפון הנייד שלה נגנב ממכוניתה בסוף השבוע האחרון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

צעיר בן 26 מיישוב שגב שלום הסמוך לבאר שבע, נעצר אמש (חמישי) בחשד להפצת תמונות אינטימיות של שדרנית הספורט של ערוץ 1 שרון פרי, בניגוד לחוק למניעת הטרדה מינית וחוק הגנת הפרטיות. לפי הודעת המשטרה, החשוד ניסה להימלט מהמשטרה בנהיגה פרועה, אך בלשי יחידת ההונאה במשטרת ישראל הצליחו לעצור אותו. לפני כן נעצר קטין תושב תל שבע בחשד כי גם הוא מעורב בפרשה. בתום חקירתם, שוחרר הקטין למעצר בית והיום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו של הבגיר בבית משפט השלום בבאר שבע.

הטלפון של פרי נגנב בסוף השבוע שעבר ממכוניתה. מיד לאחר מכן, הפיץ הגנב תמונות אינטימיות שמצא בו ברחבי הרשת. בראיון בתכניתו של ניב רסקין ברדיו אמרה פרי שהיא גילתה את התמונות בחשבון האינסטגרם שלה אחרי שכבר היה מאוחר מדי. לדבריה, מדובר ב"אונס וירטואלי".

בחודש ינואר 2014 אישרה הכנסת את הרחבת החוק למניעת הטרדות מיניות. הרחבת החקיקה נועדה למנוע הפצה באינטרנט של סרטונים או תמונות בעלי אופי מיני שנגנבו מבעליהם ללא ידיעתם. לפי החוק, הפצת תמונות כאלה נחשבות להטרדה מינית שדינה עד חמש שנות מאסר.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
אנחת רווחה בתעשייה האווירית: "שיגור 'אופק 11' עבר בהצלחה"
אחיו של אלי כהן: "אנחנו לא רואים את הגופה שלו מוחזרת לארץ"
בר נהרג בנפילה ממגלשה: "אחרי מות אביו - הבטיח לאמו שידאג להכול"

(עדכון ראשון: 18:51)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully