וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב מסתבך: "אנתוני וינר ניהל שיחות מיניות ברשת עם בת 15"

לפי הדיילי מייל הבריטי, חבר הקונגרס לשעבר המעורב בשורה של פרשות מין התכתב עם הנערה, ואף ביקש ממנה להתפשט בשיחת וידאו. וינר הודה כי שוחח עמה אך ציין כי הפרסום "עשוי להתברר כתרמית"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

(בווידאו: שערוריית המין שבה היה מעורב וינר בעת הקמפיין לראשות עיריית ניו יורק, 2013)

חבר הקונגרס לשעבר אנתוני וינר ניהל לכאורה מערכת יחסים אינטרנטית עם נערה בת 15 במשך כמה חודשים – כך דיווח אתמול (רביעי) הדיילי מייל הבריטי. לפי הדיווח, וינר החל לנהל התכתבויות מיניות עם הנערה בינואר האחרון ואף ביקש ממנה להתפשט בפניו ולענג את עצמה בשיחת וידאו שערכו השניים. מדובר בשערוריית מין נוספת שבה מעורב וינר, והאחרונה בהן, שבמסגרתה שלח תמונה של מפשעתו לאישה שעמה ניהל רומן, הובילה להחלטה של אשתו הומה אבאדין, יד ימינה של המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון, להתגרש ממנו.

לפי הדיווח, וינר שוחח עם הנערה באמצעות טוויטר, סקייפ, פייסבוק ואתרים אחרים, והשניים חלקו סרטונים, הודעות, תמונות ושיחות קוליות. עוד נמסר כי הנערה היא זו שביקשה לפרסם את דבר מערכת היחסים בין השניים ומסרה פרטים רבים על הקשר.

הנערה ציינה כי היא זו שהחלה להתכתב עם וינר, אך ניתקה את הקשר לאחר הפרסום על שליחת התמונות האינטימיות שלו לאישה אחרת בחודש שעבר. היא אף אמרה כי וינר ניסה לשוחח עמה על פנטזיות אונס, אך הדגישה כי לאחר שהתנגדה הוא לא העלה יותר את הנושא. העיתון הבריטי הדגיש כי השניים לא קיימו מגע מיני ולא נפגשו.

תמונת היום – אנתוני ווינר המועמד בבחירות לראשות העיר ניו יורק. רויטרס
"שוחח עם הנערה על הפנטזיות המיניות שלו". וינר/רויטרס

וינר הגיב לידיעה, והודה בפני הדיילי מייל כי קיים שיחות ברשת עם הנערה, אך סירב לפרט עליהן ואמר כי חלק מהפרסום "עשוי להתברר כתרמית. הצגתי שוב ושוב כושר שיפוט גרוע בכל הנוגע לאנשים שעמם שוחחתי ברשת והדברים ששלחתי. אני מלא בחרטה ושבור לב על אלה שבהם פגעתי", ציין.

לפי גורמים משפטיים, מעשיו של וינר עשויים להוות עבירה על החוק, ועשויה להיפתח נגדו חקירה בגין החזקת תמונות מיניות של קטינים ועבירות נוספות. כמו כן, כתב אתר האינטרנט "פוליטיקו" פרסם בעמוד הטוויטר שלו כי שוחח בנושא עם מושל ניו יורק אנדרו קומו, שאמר לו כי אם הדבר נכון מדובר ב"פשע פוטנציאלי".

הומה אבדין, סגנית יו"ר הקמפיין של המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית, הילרי קלינטון. 2016. AP
החליטה להתגרש מווינר. אבאדין/AP

פרשת המין הראשונה שבה היה מעורב וינר נחשפה בשנת 2011, שנה לאחר נישואיו. וינר שלח תמונות עירום והודעות בעלות אופן מיני לשש נשים דרך טוויטר. השערורייה חיסלה את הקריירה הפוליטית המבטיחה שלו והוא התפטר מהקונגרס. ב-2013, כשהתמודד בבחירות לראשות עיריית ניו יורק, הוא סיפר כי המשיך לשלוח תמונות כאלו. הוא נחל מפלה בקלפיות אולם רעייתו הודיעה כי היא סולחת לו ועומדת לצדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully