וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה צעירים ובהם חייל עריק נעצרו בחשד לתקיפה לאומנית בירושלים

21.9.2016 / 18:00

על פי החשד, החמישה, ובהם לוחם מחטיבת כפיר בעל עבר פלילי, תקפו צעיר ערבי בשכונת גילה וגנבו ממנו חפצים לאחר ששוחחו עמו ווידאו את מוצאו. הם אותרו בעזרת צילומי אבטחה מתחנת דלק סמוכה. חשוד נוסף בתקיפה טרם אותר

אילוסטרציה גבר אזוק. ShutterStock
לשלושת העצורים התלוו שלושה חשודים נוספים שטרם אותרו/ShutterStock

חמישה צעירים יהודים, אחד מהם לוחם עריק מחטיבת כפיר, נעצרו השבוע בחשד שתקפו על רקע לאומני צעיר בשכונת גילה שבירושלים. על פי החשד, החמישה תקפו את הצעיר עם שלושה בני אדם נוספים במטרה לשדוד אותו – זאת לאחר שווידאו שהוא אכן ערבי. הם אותרו באמצעות צילומי מצלמות אבטחה מתחנת דלק סמוכה.

האירוע התרחש ביום שבת האחרון, אז התקרבו ששת הצעירים לאזור שבו ישב הצעיר הערבי ברחוב האחלמה בשכונה. על פי החשד, השישה דיברו עמו ובמהלך השיחה וידאו כי הוא ערבי. לאחר מכן, על פי החשד, הם תקפו אותו ואף גנבו את הטלפון הנייד והמשקפיים שלו.

הצעיר הערבי הגיש תלונה במשטרה, שפתחה בחקירה והצליחה לאתר חמישה מתוך ששת החשודים. אתמול (שלישי) התקיים עימות בין החשודים למתלונן.

עוד בוואלה! NEWS:
גייסו כספים - והסתירו את מקורם: חשודים נוספים עוכבו בפרשת בל"ד
20 שנות מאסר לאב החורג שהתחזה ל"מלאך" ואנס את בנותיו
אחרי עשור: שש שנות מאסר לנהג שגרם לאסון הרכבת בבית יהושע

שכונת גילה בירושלים. רויטרס
מעצרם של שניים מהצעירים הוארך. שכונת גילה בירושלים/רויטרס

שלשום זומן החשוד הראשון שאותר לחקירה ובסיומה הוא נעצר. מעצרו הוארך אתמול בשלושה ימים בבית משפט השלום בירושלים, זאת לאחר שבחקירתו טען שניסה להפריד בין הערבי לתוקפים. עם זאת, בית המשפט קבע כי למרות עדותו, קיים חשד סביר שהוא אכן ביצע את התקיפה בעצמו.

שני חשודים נוספים נעצרו אתמול, בהם החייל העריק מחטיבת כפיר, בעל עבר פלילי. השופטת קרן מילר שחררה את החייל למעצר בית בתנאים מגבילים, והאריכה את מעצרו של החשוד הנוסף בארבעה ימים. עוד שני חשודים אותרו ונעצרו היום, והחשוד האחרון טרם נמצא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully