וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחתה של עצרת האו"ם: חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

20.9.2016 / 7:00

רה"מ בנימין נתניהו ימריא יחד עם רעייתו לניו יורק לרגל העצרת שתימשך שלושה ימים. פיקוד העורף יקיים תרגיל שבמסגרתו יושמעו שתי אזעקות בבוקר ובערב ועוד שלושה דברים שאתם צריכים לדעת היום

עצרת האו"ם בניו יורק

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו בשדה התעופה בניירובי קניה לקראת טיסתם לרואנדה. 6 ביולי 2016. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו יישא נאום בעצרת. ראש הממשלה ורעייתו/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

אתם צריכים לדעת שהיום תיפתח עצרת האו"ם בניו יורק שבארצות הברית. לעצרת, שתימשך שלושה ימים, צפויים להגיע נציגיהם של כל המדינות החברות באו"ם. כל אחד מהנציגים צפוי לשאת נאום. ראש הממשלה בנימין נתניהו ימריא היום יחד עם רעייתו, שרה נתניהו, לוועידה. נאומו של נתניהו יתקיים ביום חמישי.

תרגיל ארצי של פיקוד העורף

תרגיל פיקוד העורף, נובמבר 2014. דובר צה"ל
כדאי לבדוק היכן נמצא המרחב המוגן הקרוב/דובר צה"ל

אתם צריכים לדעת שהיום יתקיים תרגיל ארצי של פיקוד העורף שבמסגרתו יישמעו שתי אזעקות. האזעקה הראשונה תישמע בין השעות 11:05 ל-11:15 באופן מדורג לפי אזורים ברחבי הארץ. האזעקה השנייה תישמע בשעה 19:05 בכל רחבי הארץ, פרט לעוטף עזה. פיקוד העורף ממליץ לוודא מראש היכן נמצא המרחב המוגן הקרוב ובהישמע האזעקות לתרגל הגעה למרחב מוגן.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

יו"ר הפרלמנט של סין בביקור בישראל

כוננות בהונג קונג לקראת ביקורו של ז'אנג דה ג'יאנג, יו"ר הקונגרס של הסין, 17 במאי 2016. רויטרס
אורחו של אדלשטיין. יו"ר הפרלמנט של סין, ז'אנג דה ג'יאנג/רויטרס

אתם צריכים לדעת שהיום יגיע לביקור בישראל יו"ר הפרלמנט של סין, ז'אנג דה ג'יאנג. הוא יהיה אורחו של מקבילו בישראל, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין. כמו כן, במהלך הביקור הוא צפוי להיפגש עם נשיא המדינה ראובן ריבלין במשכנו שבירושלים.

50 שנה לקרן ירושלים

נשיא המדינה ראובן ריבלין מבקר את שמעון פרס בבית החולים שיבא בתל השומר. ניב אהרונסון
יישא דברים במהלך האירוע. הנשיא ריבלין/ניב אהרונסון

אתם צריכים לדעת שהיום יתקיים אירוע 50 שנה לקרן ירושלים עבור המשפחות המייסדות. באירוע יישאו דברים נשיא המדינה ראובן ריבלין וסגנית יו"ר הכנס מקנדה, ג'וליה קושיצקי. כמו כן, ינכחו באירוע סלי מרידור, היו"ר הבינלאומי של הקרן, יוהנה ארביב, נשיאת הקרן, דוד ברודט, יו"ר חבר הנאמנים ורות חשין. הקרן לירושלים היא גוף א-פוליטי המגייס תרומות לעיר על מנת לסייע בצמיחתה.

יום הפונץ' הבינלאומי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוגגים עם חמש כוסות פונץ' לציון חמישה מרכיבים במשקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתם צריכים לדעת שהיום מציינים ברחבי העולם את יום הפונץ' הבינלאומי. אלו המציינים את היום חוגגים עם שתיית חמש כוסות של המשקה, לציון חמשת מרכיבי הבסיס: רום, לימון, סוכר, מים ותה. ניתן להוסיף פירות נוספים ותבלינים נוספים למשקה. את הפונץ' אפשר להגיש גם קר, חם או ללא אלכוהול. מקורו של הפונץ' הוא בהודו אך הוא הגיע לאנגליה על ידי מלחים בתחילת המאה ה-17. משם הוא הופץ ליתר מדינות אירופה. את הפונץ' בדרך כלל מגישים בקערה גדולה ומשותפת והוא נחשב משקה אלכוהולי חברתי וזול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully