וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודנטיות חושפות: "לאבא שלי לא אכפת שיש לי שוגר דדי"

25.9.2016 / 9:40

הולי וקלובר הן שתי סטודנטיות שממש לא מתביישות להודות שהן מבלות עם גברים מבוגרים בשביל כסף. הן מקבלות "דמי כיס" בשווי כ-4,000 שקלים בחודש אבל מבחינתן מדובר רק בבילוי תמים ומהנה לשני הצדדים

GOOD MORNING BRITIAN

שתי סטודנטיות בריטיות חשפו בתוכנית בוקר את הדרך הקלה בה הן מממנות את עצמן בתקופת הלימודים - דייטים עם גברים מבוגרים ועשירים. הולי בת ה-21 וקלובר פיטילה בת ה-20 ניסו להסביר למנחים מדוע לדעתן לא מדובר בזנות אלא בבילוי תמים ולגיטימי.

הסטודנטיות פגשו את השוגר דדיז שלהן באתר "מחפשים הסדר" (בתרגום חופשי), שם משדכים בין גברים אמידים לנשים צעירות ומושכות. הן סיפרו כי הן מרוויחות בערך 4,000 שקלים לחודש ופיטילה הוסיפה כי פעם גבר שילם עליה כמעט 40,000 שקלים.

"לאבא שלי לא אכפת. הוא שמח שאני שמחה ולא יוצאת עם בחורים צעירים וטיפשים", סיפרה פיטילה. כשהמנחים טענו כי מדובר בצורה מסוימת של זנות, אמרה הולי: "אני חושבת שבהרבה עבודות, בעיקר באלה שאני מוכשרת אליהן, רוצים נשים צעירות ונלהבות כך שזה כנראה משהו שמחפשים בכל ג'וב".

הראיון המלא עם קלובר והולי:

"אני חושבת שאם אני יכולה לצאת עם מישהו, ליהנות ושזה גם יתמוך בי כלכלית בתקופת הלימודים זה עדיף על אופציות אחרות. אני רואה בזה מערכת יחסים ולעולם לא יוצאת עם מישהו שלא לטעמי", הוסיפה.

קלובר סיפרה כי רוב הדייטים שלה היו אפלטונים אבל היה אחד שהבשיל למערכת יחסים רומנטית. "היה בחור אחד מבוסטון שהטיס אותי לארה"ב וחשבתי שזה מאד חמוד ורומנטי", אמרה. "בכיתי נורא כשחזרתי אבל לשנינו היה ברור שבגלל המרחק זה לא יצליח".

עוד באותו נושא

אהוב יקר: המחיר הכבד שמשלמות נשים שיוצאות עם שוגר דדיז

לכתבה המלאה
סטודנטיות עם שוגר דדיז. צילום מסך
"גם ככה בכל עבודה מחפשים מישהי צעירה ואנרגטית"./צילום מסך

התוכנית ראיינה גם את דארן (שם בדוי), אב לארבעה שמשתמש באתר כבר חמש שנים. לטענתו הוא נעזר בו רק כדי למצוא סקס וכבר יצא עם 12 נשים. דובר "מחפשים הסדרים" הגן על אתר השידוכים וטען שלא מדובר בסוכנות לנערות ליווי: "יש כאן הרבה אהבה כי מדובר במערכות יחסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully