וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: הרגע המפחיד שתינוק בן יומו נופל מסלקל וניצל ברגע האחרון

19.9.2016 / 13:17

מקרה של רשלנות הורים או טעות נסלחת? צפו ברגע המלחיץ שבו פקיד בית החולים מציל את חייו של תינוק שרק נולד כשהוא תופס אותו ביד אחת בלבד - אחרי שנפל מהסלקל לעיני הוריו המבוהלים

יוטיוב

איך מודים לאדם שהציל את החיים של הבן שלךשרק נולד? זאת שאלה שזוג הורים מברזיל ייאלץ לשאול את עצמו אחרי שפקיד קבלה בבית החולים הציל ברגע האחרון את תינוקם בן היום מנפילה כואבת לרצפה.

רגע ההצלה יוצא הדופן הזה תועד בשלישי שעבר במצלמות האבטחה של בית החולים שבטאופילו אוטוני, שבמזרח ברזיל. האב הטרי, קרלוס אנריקה, נראה מניח את הסלקל בו נמצא התינוק שלו על הדלפק, וזה מתהפך ומפיל את התינוק לרצפה. האב, שהצליח לתפוס את הסלקל אך לא את בנו הבכור, צעק לפקיד לתפוס אותו וזה, באינסטינקט מפתיע, הצליח לשלוח את ידו בדיוק בזמן ולתפוס את התינוק, ממש סנטימטרים לפני שהוא פוגע בקרקע.

תינוק ניצל מנפילה. צילום מסך
תינוק ניצלה מנפילה מהדלפק בבית החולים/צילום מסך

אראוחו, שעובד בבית החולים מזה כ-15 שנים, הקליד את פרטי ההורים במחשב כששמע את האב צורח באימה. "זה היה ממש מפחיד. בשבילי לפחות, כי התינוק נשאר רגוע. דאגתי להורים שלו שהיו בהלם", אמר גיבור היום לעיתון המקומי "גלובו", "ההורים ניסו לסגור את הערסל לפני כן וזה לא עבד להם. הם ניסו שוב לאחר הנפילה ולא הצליחו".

אראוחו שמר על התינוק בזרועותיו, מספיק זמן כדי לוודא שלא נגרם לו כל נזק. אנריקה ואשתו, ליה, לקחו הביתה את בנם, אנזו, כחצי שעה לאחר מכן. "זה מאלוהים. אני עדיין בהלם. עד עכשיו זה לא עובר לי", אמר אנריקה, "אני רק רוצה לשכוח את הרגע הזה ולגדל את הבן שלי בנחת".

עוד באותו נושא

צפו: "ספיידרמן האמיתי" מציל פעוט מנפילה מהקומה השישית

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • תינוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully