וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: 29 פצועים בפיצוץ מטען במנהטן; "אין חשד לטרור"

הפיצוץ אירע בשכונת צ'לסי לאחר שמטען התפוצץ בתוך פח אשפה. ראש העיר אמר כי הפיצוץ היה מכוון, אך התקרית נחקרת כמעשה פלילי. לפי CNN, סיר לחץ מחובר לטלפון סלולרי נמצא בסמוך לזירה

צילום: רויטרס

לפחות 29 בני אדם נפצעו הלילה (ראשון), בהם אחד באורח אנוש, בפיצוץ מטען בפארק בניו יורק, ארצות הברית - כך מסרו הרשויות בעיר, שהוסיפו כי הן חוקרות את האירוע כמעשה פלילי ולא כאירוע טרור. ראש העיר ביל דה בלאזיו אמר כי נראה שהפיצוץ, שהתרחש בפארק בשכונת צ'לסי היוקרתית ברובע מנהטן, היה מכוון. מטען נוסף נמצא באזור, מבלי שהתפוצץ.

גורם ברשויות אכיפת החוק מסר לסוכנות הידיעות רויטרס כי מחקירה ראשונית עולה כי הפיצוץ התרחש בפח אשפה, אולם הסיבה לכך עדיין לא ברורה. ברשת CNN דווח כי הפיצוץ נגרם ממטען מאולתר וכי המטען השני היה סיר לחץ שהיה מחובר לטלפון סלולרי.

הפיצוץ במנהטן מגיע כמה שעות לאחר שמטען נפץ קטן התפוצץ בעיירה סיסייד פארק במדינת ניו ג'רזי, בסמוך למסלול של מרוץ שתוכנן להתקיים זמן קצר לאחר מכן. עם זאת, הרשויות מסרו כי אין קשר בין המקרים.

כוחות כיבוי ומשטרה בשכונת צ'לסי במנהטן בעקבות פיצוץ, 18 בספטמבר 2016. רויטרס
זירת הפיצוץ, הלילה/רויטרס

לדברי ראש עיריית ניו יורק, אין מידע על "איום אמין וספציפי" לעיר. "אנחנו לא רואים קשר לטרור", אמר במסיבת עיתונאים שכינס. "מוקדם מדי לקבוע מה גרם לפיצוץ. אנחנו מאמינים שזה היה מכוון. אנחנו ננהל חקירה מקיפה". עדי ראייה סיפרו כי מאות בני אדם נראו נמלטים מהמקום כשאירע הפיצוץ. עוד סיפרו העדים כי אנשי הבולשת הפדרלית (FBI) והמחלקה לביטחון המולדת הגיעו לזירה.

בפיצוץ בניו ג'רזי לא היו נפגעים, אך הרשויות ביטלו את המרוץ, שנועד לגייס כספים עבור חיילים לשעבר בצבא ארצות הברית. עשרות מתושבי האזור פונו בעת חיפושיהם אחר מטענים נוספים. לפי משרד התובע המחוזי, המטען התפוצץ בתוך פח אשפה. לפי אתר חדשות מקומי, שציטט את דוברת משרד התובע, מטען נוסף נמצא באזור. כוחות הביטחון החוקרים את האירוע טרם הודיעו על מניע אפשרי לפיצוץ, ולא דווח על חשודים שנעצרו.

(עדכון ראשון: 4:22)

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
כוחות כיבוי ומשטרה בשכונת צ'לסי במנהטן בעקבות פיצוץ, 18 בספטמבר 2016. רויטרס
מקום הפיצוץ, הלילה/רויטרס
כוחות כיבוי ומשטרה בשכונת צ'לסי במנהטן בעקבות פיצוץ, 18 בספטמבר 2016. רויטרס
מקום הפיצוץ, הלילה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully