וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בסוריה: חייל מצבא אסד נהרג במתקפה ישראלית באזור קוניטרה

הארגון הסורי לזכויות אדם מסר כי מטוסי חיל האוויר תקפו עמדות של הצבא הסורי בסמוך לגבול, בתגובה לירי שבוצע מהאזור ויורט באמצעות כיפת ברזל. חיזבאללה הוסיף כי מזל"ט ערך את התקיפה

עריכה: ניר חן

הארגון הסורי לזכויות אדם דיווח הערב (שבת) כי מטוסים של חיל האוויר הישראלי תקפו עמדות ארטילריה של צבא אסד ברמת הגולן הסורית, וחייל סורי אחד לפחות נהרג במתקפה. זאת, בתגובה לירי שבוצע מוקדם יותר היום לעבר ישראל ויורט באמצעות מערכת כיפת ברזל. לפי הדיווח, המטוסים תקפו את המטרות הנמצות בסמוך לגבול, באזור קוניטרה, מתוך השטח הישראלי. עוד נמסר כי ישנם כמה פצועים.

גולשים ברשתות החברתיות דיווחו כי ההרוג הוא החייל מוחמד חסן א-סיד, ואף פרסמו תמונה שלו. ארגון חיזבאללה דיווח גם הוא כי ישראל ערכה תקיפה על עמדה של צבא אסד באזור קוניטרה, וכי נהרג אדם אחד. לפי הדיווח של הארגון, מזל"ט ישראלי ערך את התקיפה בכפר חאן ארנבה.

מוחמד חסן א-סייד, שעל פי דיווחים ברשתות החברתיות נהרג במתקפה ישראלית על עמדות של צבא אסד ברמת הגולן הסורית, 17 בספטמבר 2017. טוויטר, צילום מסך
תמונת ההרוג שפורסמה ברשת/צילום מסך, טוויטר

אחר הצהריים ביצעה מערכת כיפת ברזל שני יירוטים של ירי לכיוון רמת הגולן בהפרש של שעה וחצי. הארגון הסורי לזכויות אדם דיווח על קרבות עזים באזור קוניטרה. היירוט מגיע לאחר שבוע סוער בצפון, שבמהלכו התפוצצו פצצות מרגמה באזור הגבול וצה"ל תקף משגרים של צבא אסד.

ברביעי בערב נפלה פצצת המרגמה הרביעית ביממה ברמת הגולן. דובר צה"ל התייחס אז לירי בהודעה חריגה, ובה נכתב כי "צה"ל רואה במשטר הסורי אחראי לנעשה בשטחו. עם זאת, לא יהסס לפעול גם מול גורמי התנגדות אחרים בסוריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully