וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש אגף תנועה חדש במשטרה: תת-ניצב דורון ידיד

15.9.2016 / 18:01

תנ"צ ידיד מונה לתפקיד במקומו של ניצב ירון בארי, שהודיע על פרישתו בחודש שעבר. ב-2002 קיבל ציון לשבח לאחר שהצליח להשתלט על מחבל מתאבד בכניסה לירושלים

עריכה: שניר דבוש

(בווידאו: השר ארדן מתייחס בחודש שעבר לעלייה במספר תאונות הדרכים: "אין קשר לפרישתו של ניצב בארי")

סגן מפקד מחוז צפון במשטרה תת-ניצב דורון ידיד מונה היום (חמישי) לתפקיד ראש אגף התנועה במשטרה. המינוי בא בעקבות הודעתו של ניצב ירון בארי לפני כחודש וחצי על פרישתו מתפקיד ראש האגף.

תנ"צ ידיד החל את דרכו כקצין ביס"מ (יחידת סיור מיוחדת) במחוז ירושלים, ולאחר מכן כיהן כקצין אגף מבצעים במרחב מוריה שבמחוז. ידיד עלה לכותרות פעמיים במהלך שירותו. הפעם הראשונה היתה בשנת 2002, אז הצליח להשתלט על מחבל מתאבד בכניסה לירושלים ולנטרל אותו. על פעולתו באירוע קיבל תנ"צ ידיד ציון לשבח.

עוד בוואלה! NEWS:
230 אלף רקטות על ריכוזי אוכלוסייה: תרחיש האימים למלחמה כוללת
פרופ' היס במשפט אזריה: "כשהקליע פגע במחבל הוא כבר היה מת"
"למה, אבא, למה?": אב מואשם כי דקר את בתו הקטנה בזמן שצפתה בטלוויזיה

תת ניצב דורון ידיד, ראש אגף התנועה של משטרת ישראל. חטיבת דובר המשטרה
השתלט על המחבל. תנ"צ דורון ידיד/חטיבת דובר המשטרה

בפעם השנייה בה זכה לכותרות היתה בשנת 2011, אז כיהן כמפקד מרחב מוריה. באותה שנה עלה חשד לכך שלאחר בילוי בחתונה הגיע ידיד למחסום משטרתי כשהוא נוהג ברכב משטרה ללא מדים. לאחר שחשדו כי הוא נוהג שיכור, דרשו ממנו לכאורה מתנדבים של אגף התנועה לעבור בדיקת ינשוף - אך הוא סירב לדרישת מתנדבי המשטרה. עם פרסומה, עוררה הפרשה ביקורת רבה במשטרה והמפכ"ל דאז יוחנן דנינו הורה לפתוח בבדיקת האירוע. בסיומה של הבדיקה נוקה ידיד מכל חשד. מאז קודם ידיד לתפקיד קצין ההדרכה של המשטרה ולתפקיד סגן מפקד מחוז הצפון.

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן אמר כי הוא מייחס חשיבות אדירה לאגף התנועה ולפעילותו. "אני בטוח שתנ"צ ידיד יישם את המדיניות להגברת נוכחות המשטרה בכבישים בכדי לייצר הרתעה ואכיפה מוגברת שתצמצם את מספר הנפגעים", אמר ארדן.

במשטרה אומרים כי ידיד הוא קצין מוערך שנשלח למשימה להוריד את מספר הנפגעים בכבישים באופן דרמטי ולהעצים את אגף התנועה על פי תוכנית שהכין ראש האגף היוצא. במסגרת התוכנית, כוח האדם והאמצעים באגף התנועה יוכפלו ואף ישולשו במהלך ארבע השנים הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully