וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוזיקאי מקהילת העבריים חשוד שאנס בת 13 יחד עם שלושה מחבריו

15.9.2016 / 19:01

המשטרה עצרה את אבישלום בן ישרא דיקסון, תושב דימונה, בתום חודשיים של מצוד. החשודים הנוספים נעצרו לאחר המקרה. חוקר המשטרה: "הוא נכח בחדר שבו בוצעו המעשים, צפה וביצע". עורך דינו: "היא העריצה אותו"

עריכה: שניר דבוש
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הוא נכח בחדר שבו בוצעו המעשים, צפה וביצע". דיקסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבישלום בן ישרא דיקסון, מוזיקאי מהקהילה העברית בדימונה, נעצר אתמול (רביעי) בתום חודשיים של מצוד משטרתי, בחשד שאנס יחד עם שלושה מחבריו נערה בת 13 מחולון במשך שעות, וביצע בה מעשה סדום. מיד לאחר המקרה, לפני כחודשיים, התלוננה הנערה במשטרת תל אביב. החוקרים איתרו שלושה חשודים במעשים תוך זמן קצר, ולפני ימים אחדים הוגש נגדם כתבי אישום בעבירות אונס. המוזיקאי נעלם, והמשטרה פעלה לאתר אותו ואף הוציאה נגדו צו מעצר.

רק אתמול, כאשר החשוד הגיע לשלם פקודת הוצאה לפועל, הוא נעצר על ידי חוקרי משטרת מרחב אילון, בפיקודה של ניצב-משנה סיגל בר צבי. "הוא נכח בחדר שבו בוצעו המעשים, צפה וביצע", אמר חוקר המשטרה, רב-סמל בכיר ליאור סלומון. שופט בית משפט השלום בתל אביב ירון גת האריך היום את מעצרו בארבעה ימים, וקבע כי קיים חשד סביר לביצוע המעשים המיוחסים לו. "בנסיבות אלו סבורני כי נשקפת מהחשוד מסוכנות שלא ניתן לצמצמה בחלופת מעצר".

סנגורו של דיקסון, עו"ד כרמל בתו, טען כי "בשלב הזה יש רק את עדות הנערה, ומעבר לזה אין משהו שקושר אותו לביצוע המעשים המיוחסים לו". הסנגור הוסיף כי הנערה שלחה לחשוד שתי הודעות לטלפון הסלולרי ולאינסטגרם, שבהן נכתב: "אני לא מכירה אותך, אבל אני מעריצה אותך".

עוד בוואלה! NEWS:
21 חודשי מאסר לנהג מיניבוס שגרם למותם של שבעה בני משפחה
נתניהו ואובמה בהרמוניה נדירה - אך אקורד הסיום עלול להיות צורם
מעללי המין של הצב דייגו מאיי הגלפאגוס הצילו את מינו מהכחדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully