וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תודה וסליחה": האבידה המוזרה שהוחזרה לחנות אחרי 28 שנה

14.9.2016 / 0:37

מעצבת במותג "קסטיאל" הופתעה לקבל שעון ופתק התנצלות מאדם שחזר בתשובה וביקש סליחה על כך שגנב את המוצר מהתצוגה לפני עשרות שנים. "הוא שבר שיא", אמר אלון קסטיאל לאולפן וואלה! NEWS

צילום: ניב אהרונוסון, עריכה: ניר חן

אלון קסטיאל, בן למשפחה בעלת מותג העיצוב, סיפר אתמול (שני) על השבת אבידה מוזרה. "אתמול בבוקר, אחת מהמעצבות שלנו פתחה את הסטודיו וניגש אליה בחור דתי מבוגר, השאיר לה שקית והושיט לה פתק. בזמן שקראה את הפתק הוא כבר נעלם. מסתבר שבשקית היה שעון עתיק שהוצב בתצוגה בחנות ונגנב מאתנו, ועתה הוחזר אחרי 28 שנה יחד עם בקשה מיוחדת", אמר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS.

"החפץ נגנב מחנות קסטיאל רהיטים, מאזור רחוב הקישון לפני 28 שנים", נכתב בפתק. "הגנב חזר בתשובה ומחזיר את החפץ לבעלים. תודה וסליחה וכפרה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כבר אז זה היה ענתיקה". השעון שהוחזר לקסטיאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי קסטיאל, "הוא שבר שיא. בכל שלוש-ארבע שנים אנחנו נתקלים בתופעה דומה של גנבים שהמצפון העיק עליהם. פעם אפילו הביאו לנו ערימה של מחקים ועטים. לרוב מדובר בעובדים לשעבר וספקים, ולא באנשים מהשורה". על המוצר שנגנב אמר: "השעון הוא לא מוצר טיפוסי אצלנו, הוא חלק מהדקורציה. כבר אז הוא היה ענתיקה. היום אני אוהב אותו עוד יותר והערך שלו גדל בעיניי. בטוח שאשמור אותו יחד עם הפתק למזכרת".

קסטיאל סיפר שרהיטים כבדים כמעט שלא נגנבים, אבל גם במקרה הזה יש יוצאים מהכלל. "לפני כחמש שנים הלכתי להחליף גלגל במוסך וראיתי שכל הרהיטים שלו הם רהיטים שלנו. הבנתי שהוא היה שכן של מוביל שעבד אתנו. אגב, אני עדיין מחליף צמיג אצל אותו פנצ'ר מאכר ואני לא נוטר טינה", אמר בחיוך.

(עדכון ראשון: 22:42)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"תודה וסליחה". הפתק שצורף לגניבה שהוחזרה לבית העסק/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully