וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאב בריטי טוען שאמן סיני גנב רוח רפאים ומסרב להחזיר

16.9.2016 / 9:42

הרוחות סוערות: בעל פאב רדוף טוען שרוחו של הרוזן השביעי של דרבי נלכדה ע"י אמן סיני שמסרב להחזירה הביתה. האמן בתגובה מבטיח להחזיר את הרוח לפאב - רק אם היא תרצה בכך

צילום מסך

ריב על טבעי פרץ בין בעל פאב בריטי שדורש את רוח הרפאים שלו בחזרה מאמן סיני שלטענתו גנב אותה ממנו. הפאב בן ה-765 שנים, "Ye Olde Man & Scythe", הנמצא בבולטון, אנגליה, היה עד ממש לאחרונה רדוף ע"י רוח הרפאים של ג'יימס סטנלי, הרוזן השביעי של דרבי, שראשו נערף מחוץ לפאב ב-1651. המקום אף פרסם סרטון ביוטיוב שלכאורה מציג את הרוח בפעולה.

סיפורנו מקבל תפנית דרמטית, כשבעל הפאב, ריצ'ארד גרינווד, טען השבוע שרוח הרפאים נחטפה מהמקום ע"י אמן סיני בשם לו פינגיאן, שמציג אותה בתערוכה שלו והוא אינו מתכוון להחזירה. גרינווד סיפר ל"חדשות בולטון" שהוא שלח מכתב לפינגיאן, הקורא לו להחזיר את הרוח הביתה: "אני בטוח שרוחו של ג'יימס סטנלי צריכה להישאר בבולטון ובפאב עצמו, כדי לשמר את הסדר הטבעי של הדברים. עם זאת, אני חושב שאת התערוכה שלך צריכים לראות הרבה אנשים מסביב לעולם ואני אשמח לתרום לזה, כל עוד בסופה תחזיר את הרוח הביתה".

גרינווד סיפר לעיתון שהוא מוכן לתרום לתערוכה את הכיסא -שלפי השמועות היה זה שסטנלי התיישב עליו לארוחה האחרונה שלו - אם האמן יבטיח את שובו של רוח הרפאים והכיסא לפאב בתום התערוכה.

רוח רפאים בפאב. צילום מסך
הרוח לכאורה תועדה מסתובבת בפאב בשעת לילה מאוחרת/צילום מסך

פינגיאן מצידו סיפר לחדשות בולטון שהרוח הסכימה להיתפס ולהיכלל בתערוכה שלו ושהיא תחזור לפאב רק אם היא תרצה בכך. עוד הוסיף באתר שלו שתפיסת הרוח היא אקט סימבולי כתגובה לעבר הקולוניאלי של בריטניה, שגרם להפסדים רבים, גשמיים ולא גשמיים, למדינות רבות. "מלכתחילה תכננתי שאחרי סיבוב ההופעות העולמי של התערוכה שלי, אדון עם הרוח בנושא ואשאל אותה אם היא מעדיפה להישאר ככה, כיצירת אמנות, או לחזור לפאב", הוא הוסיף.

HuffPost UK מדווח שגם אם הרוח לא תוחזר לפאב, בעל הפאב יוכל להסתפק בלפחות 24 רוחות רפאים אחרות שנמצאות, לדבריו, בפאב הזה. אחרי שהסרטון של רוח הרוזן הפך לויראלי, בעלי פאב בקולרדו פרסמו סרטון דומה כדי להראות כמה בקלות ניתן לזייף את מה שנראה בסרטון המקורי.

עוד באותו נושא

סיפרה שנחטפה ע"י גובלינים מרושעים - וכולם מאמינים לה

לכתבה המלאה

ככה נראה סרטון החיקוי:

  • עוד באותו נושא:
  • רוח רפאים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully