וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא האמנתי שאתה שם": רוסלן שנהרג בקריסת החניון הובא למנוחות

12.9.2016 / 15:11

מאות בני אדם ליוו את רוסלן איסקוב, בן 29 מעכו, שנהרג בהתמוטטות החניון ברמת החייל בתל אביב בשבוע שעבר. בעוד שבועיים היה אמור לחגוג יום הולדת עם אחותו התאומה. "נדאג לילדה", ספדו לו אחיו. מוקדם יותר הובא למנוחות קורבן נוסף מן האסון, אולג מישאלוב

צילום: ערן גילווארג, עריכה: אביב אירגז

מאות בני אדם הגיעו היום (שני) לבית העלמין בעכו, להלווייתו של רוסלן איסקוב שנהרג בשבוע שעבר באסון קריסת החניון ברמת החייל שבתל אביב. הלווייתו החלה דקות אחדות לאחר הלוויית קורבן נוסף מן האסון, אולג מישאלוב, באותו בית העלמין.

"אנחנו אוהבים אותך", קרא אחיו יורי. "אנחנו נשמור לך על הילדה ועל אלינור (אלמנתו - ע"ח). תמיד דאגת לכולם. לא חשבתי שאתה תהיה שם בבוקר. התקשרתי ואמרתי לא יכול להיות שאתה תהיה שם".

עוד בנושא:
הכוחות עזבו את שטח החניון בתום החילוץ: "משימה חשובה - ותוצאה קשה"
אסון קריסת החניון בתל אביב: חולצה הגופה האחרונה מבין ההריסות
דניה סיבוס בונה גם את הרכבת הקלה בגוש דן: "ואם התחנה תקרוס?"

הלוויתו של רוסלן איסקוב – בית הקברות בעכו. ערן גילווארג
האסון השלישי שפוקד את המשפחה. הלווייתו של איסקוב, היום/ערן גילווארג

איסקוב היה אמור לחגוג בעוד שבועיים את יום הולדתו ה-29 יחד עם אחותו התאומה ילנה, שתיאלץ לציין את יום הולדתם לבדה. הוא הותיר אחריו אישה, ילדה בת שנתיים וחצי, אם ושישה אחים ואחיות. זהו האסון השלישי הפוקד את המשפחה; בשנים האחרונות שכלה משפחתו את אביו ואליו הבכור אחיו.

המפקדת של איסקוב מהצבא הגיעה גם היא לספוד לו. בשירותו, קיבל איסקוב אות הצטיינות מהנשיא. בתחילה שירת כמפקד טירונים, בהמשך כנגד לוגיסטיקה ובקבע היה במחנה 80. "זה יום שהאוזניים שומעות, העיניים רואות אבל הלב מסרב להאמין", הספידה אותו סא"ל מירי בן שמעון. "כל האנשים שפגשתי בימים האחרונים מספרים עליך את אותם הדברים. מספרים על טוב הלב הענקי הזה שנתן כל הזמן, מספרים על הכיף של להיות לידך ועל הצחוק הבלתי נגמר ועל כך שרק היית נכנס לחדר והחדר היה מואר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שירה אורית איסקוב ואחיה רוסלן איסקוב שנהרג באסון קריסת החניון ברמת החייל. צילום: מתוך פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
"צחוק בלתי נגמר ושמחת חיים". איסקוב/מערכת וואלה! NEWS, צילום: מתוך פייסבוק

היא סיפרה כי היא זוכרת את רוסלן כאיש העבודה שמפשיל שרוולים ועובד קשה כל הזמן. "רוסלן, שתמיד מגיע ראשון לכל משימה ויודע לכבד את האדם המבוגר ממנו ואת המפקד שלו ומלא באנרגיות חיוביות ולצערי ככה איבדנו אותך", אמרה. היא פנתה גם למשפחתו: "אין מילים שינחמו אין מילים שיקלו על הכאב העצום. אני רק יכולה לומר לכם שרוסלן אהב אתכם אהבת נפש ודאג לכל. אין לי ספק שאם היה יכול לבקש להישאר מאוחדים אחד עם השני ולדאוג לאשתו ולבתו. אין לי ספק שזו צוואתו. בשמי ובשם מחנה 80, הבית השני של רוסלן, אני שולחת לכם מנוחה שלמה".

זירת קריסת החניון, רמת החייל, תל אביב. ספטמבר 2016. ניב אהרונסון
זירת ההתמוטטות/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully