וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השף רפי כהן הורשע בתקיפה של עובד במסעדתו

12.9.2016 / 12:54

בית משפט השלום בתל אביב הרשיע את המסעדן בתקיפה באגרופים של מלצר שעבד עבורו, לאחר שחשד שהוא גונב אוכל משטח המסעדה שבעיר. הוא זוכה מחמת הספק מעבירה של איומים

רפי כהן. ראובן קסטרו
חשד שהעובד גונב מהמסעדה/ראובן קסטרו

בית משפט השלום בתל אביב הרשיע היום (שני) את השף רפי כהן בתקיפה של מלצר שעבד במסעדתו בתל אביב. הוא זוכה מחמת הספק מעבירה של איומים.

מדובר באירוע שאירע לפני ארבע שנים. המלצר עבד במסעדה במשמרת בוקר וצהריים, ובסיום העבודה קיבל את אישורו של מנהל המשמרת לארוז ולקחת הביתה את מנת האוכל שהוכנה עבורו. כהן, ששהה בביתו וצפה במתרחש באמצעות מצלמות אבטחה, ראה את המלצר אורז את מנתו, סבר כי הוא גונב את האוכל, ומיהר להגיע למסעדה.

כשהמלצר יצא מהמסעדה, ניגש אליו כהן וניסה לחטוף מידיו תיק גב שבו החזיק. המלצר ביקש מכהן להפסיק ומשך את התיק חזרה, ואז החל כהן להכות באגרופו את המלצר בפניו, כשהוא מקלל אותו ומכנה אותו "גנב". רק לאחר שמאבטח התערב בנעשה, חדל כהן ממעשיו וחזר לרכבו, כשהוא צועק לעבר המלצר ומאיים עליו - "אל תדרוך יותר במסעדה שלי, אני אקבור אותך אם תכנס לשם, אני אתבע אותך על חצי מיליון שקל". נוסף על כך, איים ש"יחסל לו את הקריירה". המלצר נחבל, סבל מסחרחורות, כאבים והקאות, ופנה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

עוד בוואלה! NEWS:
השופט בביקורת חריפה על המשטרה: "התנהלות תמוהה בפרשת הירי בשועפאט"
הבעיה של קלינטון החולה היא לא רק הדלקת - אלא גם האמינות
פרסום ראשון: אסיר קטין התלונן שמפקד כלא אופק הכה אותו – המשטרה חוקרת

כהן טען כי היה ריב בינו לבין המלצר, אך הכחיש שתקף אותו. לדבריו, הוא ראה במצלמות האבטחה את המלצר אורז "הרבה מאוד" אריזות מזון, לוקח שקית ויוצא מהמסעדה, למרות האיסור ועל אף שהוזהר. כהן טען כי חשד בקנוניה בין המלצר למנהל המשמרת.

השופט עדו דרויאן דחה את טענת כהן להגנה עצמית או לפעולה מידית להשבת רכוש שנגזל לנגד עיניו של הנפגע. עוד ציי, כי בגרסתו הראשונה גולל כהן בהרחבה תלונה על גניבה, שגם היא הייתה מעורפלת למדי ולא הובנה על ידי החוקרת. רק משנשאל מפורשות על ידי החוקרת, סיפר כהן על "תקיפתו" בידי המלצר, וגם אז העלים את העובדה – שאותה מסר באמרותיו המאוחרות – שהיה זה הוא עצמו שהחל ויזם מגע אלים שרק בעקבותיו נחבל לכאורה מהתיק. באשר לאיומים, ציין השופט כי נותר בליבו ספק קל, אך ממשי, שמא האמירות שהפריח כהן בעת המעשה ומיד לאחריו נגעו אך ורק לכוונתו לנקוט באמצעים משפטיים שבאמצעותם יבוא חשבון עם המלצר, ולרצונו שהמלצר לא ישוב למסעדה - ועל כן זיכה אותו מעבירה זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully