וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: הורים מסוממים מהרואין תועדו מעולפים עם בנם ברכב

11.9.2016 / 14:53

שוטר שהבחין במכונית חשודה עוצרת בצד הדרך הופתע לגלות זוג הורים הסובלים ממנת יתר במושב הקדמי, כשבנם הפעוט מוזנח במושב האחורי. המשטרה הפיצה את תמונותיהם במטרה לחשוף את הציבור להשפעות הסם המסוכן

הורים מסוממים שהזריקו הרואין במכונית עם בנם הפעוט, אוהיו, 9 בספטמבר 2016. משטרת איסט ליברפול, אוהיו, מערכת וואלה! NEWS
נזקי הסמים. ההורים שצולמו באוהיו/מערכת וואלה! NEWS, משטרת איסט ליברפול, אוהיו

תמונות שצולמו על ידי תחנת משטרה מקומית באוהיו ותיעדו זוג סובל לכאורה ממנת יתר של הרואין בתוך מכוניתם, בעוד בנם הפעוט יושב במושב האחורי, הפכה בסוף השבוע לראיה ויראלית של השימוש בסם המסוכן.

התמונות הועלו תחילה לעמוד הפייסבוק של משטרת איסט ליברפול, לצד דוח השוטר על התקרית. ההורים, ג'יימס אקורד ורונדה פסק, נעצרו והואשמו בסיכון ילדם. "אנחנו מודעים לכך שחלק מהגולשים ייעלבו מתמונות אלו ועל כך אנחנו מתנצלים", נכתב בפוסט, "אך הגיע הזמן שהציבור שאינו נוטל סמים יראה עם מה אנחנו מתמודדים באופן יום-יומי".

"הרעל, הידוע בשם הרואין, פושה בקהילות רבות, לא רק בשלנו. ההבדל הוא שאנחנו מוכנים להילחם בבעיה עד שתיעלם ואם זה אומר שנעליב כמה אנשים בדרך, אנחנו מוכנים להתמודד עם זה", נמסר מהמשטרה.

עוד בוואלה! NEWS:
קוריאה הצפונית: על ארה"ב להכיר בנו כמדינת גרעין, איומיה מגוחכים
אחרי ההכרזה על ההסכם: יותר ממאה הרוגים בתקיפות בצפון סוריה
פליטת הפה של קלינטון: גול עצמי או מהלך מתוכנן לשלהוב המצביעים?

הורים מסוממים שהזריקו הרואין במכונית עם בנם הפעוט, אוהיו, 9 בספטמבר 2016. משטרת איסט ליברפול, אוהיו, מערכת וואלה! NEWS
הילד, במושב האחורי, נלקח על ידי שירותי הרווחה/מערכת וואלה! NEWS, משטרת איסט ליברפול, אוהיו

התמונות תיעדו את אקורד, בן 50, ופסק, בת 47, מעולפים במושב הקדמי של מכונית הפורד שלנו. פיהם פעורים וילדם בוהה במצלמה בשקט מהמושב האחורי. הפוסט זכה ל-20 אלף שיתופים ולכ-3,000 תגובות מיום שישי אחר הצהריים.

לפי דוח המשטרה שהועלה לפייסבוק לצד התמונות, השוטר קווין תומפסון שנסע במכוניתו הפרטית זיהה את רכבו של אקורד סטה באופן חשוד בטרם עצר בצד הדרך. תומפסון סיפר כי ראשו של אקורד נע קדימה ואחורה. לפי תומפסון, אקורד הספיק לספר לשוטר כי רצה להסיע את פסק לבית החולים ולאחר מכן איבד את ההכרה.

הדוח של השוטר טען כי פסק הייתה מחוסרת הכרה ועורה החל להפוך לכחול. צוותי רפואה שהוזעקו למקום ביצעו בשניין פעולות החייאה והעניקו להם סמים הנוגדים מנת יתר. השוטר סיפר כי בתוך פיסת נייר שהייתה מקופלת בין רגליה של פסק נמצאה אבקה ורודה.

אקורד נעצר בחשד לסיכון ילד ובגין עבירת תנועה. נעצרה גם היא בחשד לסיכון ילד ושימוש בסמים. בנם הפעוט נלקח על ידי שירותי הרווחה בעיירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully