וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ממשיכה להגיד שאבא חי": משפחות הנעדרים מקריסת החניון לא מתייאשות

מוחמד דוואבשה, אולג מישאלוב ורוסלן איסקוב לא אותרו חמישה ימים לאחר האסון בתל אביב, אולם במשפחותיהם מנסים לשמור על אופטימיות. "אנחנו מאוד מקווים שהוא יימצא בחיים", אמרו בכפר דומא. בעכו מקווים לסימן חיים: "תמיד אמר שמסוכן שם"

עריכה: ניר חן

חמישה ימים אחרי קריסת החניון ברמת החייל בתל אביב, משפחות הנעדרים שקבורים תחת הריסות החניון לא מאבדות תקווה. הן מקוות שלמרות הזמן הרב שחלף, יקיריהן יימצאו בחיים. באסון נהרגו שלושה פועלים ועוד שלושה עדיין נעדרים.

בכפר דומא חוששים ומתפללים לשלומו של מוחמד דוואבשה. "אנחנו יותר ויותר חוששים לחייו כיוון שכל כך הרבה זמן לא מצאו אותו", אמר בן דודו, שגם שמו מוחמד דוואבשה. "כל הזמן מישהו מהמשפחה נמצא שם ואנחנו מתעדכנים כמה פעמים ביום כדי לדעת אם מצאו אותו. אנחנו מאוד מקווים שהוא יימצא בחיים אבל אנחנו מאוד חוששים. לצערנו בינתיים אין עוד חדש".

קריסת החניון ברמת החייל || סיקור מיוחד
בעקבות אסון קריסת החניון: רחפנים יאתרו ליקויים באתרי בנייה
חולצה גופת ההרוג השלישי באסון קריסת החניון; מאמצי החיפוש נמשכים
תיעוד: כוחות החילוץ במאמצים לאיתור הנעדרים בחניון שקרס

זירת קריסת החניון רמת החייל – חילוץ לכודים. ניב אהרונסון
"לצערנו בינתיים אין עוד חדש". צוותי חילוץ במתחם החניון שקרס ברמת החייל/ניב אהרונסון

גם בבתי משפחות הנעדרים מעכו, אולג מישאלוב ורוסלן איסקוב, סופרים הבוקר חמישה ימים של מסע מפרך בין ייאוש לתקווה. בסוף השבוע שעבר הן נהנו מזמן איכות עם המשפחה, והבוקר מוצאות את עצמן המשפחות של שני החברים הטובים מתפללות לנס. "כבר כמה ימים שאני לא מוצאת את עצמי ולא יודעת מה לעשות", אמרה בקול רפה וחלש מדמעות וכאב יאנה מישאלוב, אשתו של אולג. "אני כל היום מתפללת רק לחדשות טובות".

ביום שני בבוקר עבדו יחדיו אולג, אב לשתי בנות, ורוסלן, אב לבת, בהתקנת דלתות בחניון ברמת החייל. אולג היה זה שהביא את חברו הטוב רוסלן לעבודה כמתקין דלתות. כשקומות החניון ברמת החייל קרסו, הם נקברו מתחת להריסותיו. עם היוודע דבר האסון, הרגישו גם משפחותיהם שעולמן חרב עליהן. "כל יום הבנות שואלות אותי 'איפה אבא?'", סיפרה מישאלוב. "אני ממשיכה לשקר להן ולומר שאבא חי ושהוא בבית חולים".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חילוץ אחת הגופות מבין ההריסות/מערכת וואלה!, צילום מסך

על קיר בסלון דירתם הקטנה והצנועה, תלויה התמונה של אולג ויאנה שתיעדה אותם באחד הימים המאושרים בחייהם: ביום נישואיהם. במהלך השנים שחלפו מאז נולדו לשניים שתי בנות, היום בנות ארבע ושמונה. שעות אחדות לפני התקרית, הספיק אולג לנצור עוד רגע מאושר. "זה היה היום הראשון של הבת הקטנה שלנו בגן", שחזרה יאנה בקול שבור. "הוא התקשר ב-7:30 בבוקר כדי לאחל לה בהצלחה".

כמו ביום שבו קרס החניון, גם היום ממשיכה יאנה להתייסר בשאלות הקשות. "הוא תמיד אמר לי שמסוכן שם ורצה להחליף עבודה, אבל זה לא היה אפשרי", אמרה יאנה. "אני לא עובדת והוא צריך להרוויח כסף כדי לפרנס את המשפחה".

זירת אסון קריסת החניון ברמת החייל. מגד גוזני
החניון שקרס, שלשום/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully