וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקי קנפו מתכוננת למחאה הבאה: "מוכנה להיות הפה של כולם"

9.9.2016 / 0:32

תושבת מצפה רמון שיזמה צעדת מחאה מביתה לירושלים ב-2003, קראה לגופים ועמותות להצטרף אליה במאבק נגד "עוולות ממשלת ישראל". "אין כסף לקשישים, הנכים סובלים ולניצולי השואה אין מה לאכול. חייבים שינוי אמיתי"

צלם: שי מכלוף עריכה: ניר חן;

(ריאיון עם ויקי קנפו לאולפן וואלה! NEWS, יולי 2015)

ויקי קנפו, שהתפרסמה בזכות מחאת האמהות החד-הוריות שהובילה, מכינה את הקרקע למחאה הבאה נגד מדיניות הממשלה. פוסט שהעלתה אמש (חמישי) לעמוד הפייסבוק שלה תחת הכותרת "נזכיר את הקיץ לפני 13 שנה" נועד, לפי קנפו, "לאסוף מצטרפים חדשים שמעוניינים להיאבק על כל העוולות שממשלת ישראל מטילה עלינו". עוד הוסיפה כי היא מקווה שגורפים ועמותות נוספות יצטרפו אליה בקרוב.

קנפו הובילה בעבר את מאבק המשפחות החד-הוריות בשנת 2003 נגד קיצוץ הקצבאות שהוביל שר האוצר דאז, וראש הממשלה כיום, בנימין נתניהו. אז יצאה לצעדה מביתה שבמצפה רמון ועד לירושלים, מרחק כ-205 קילומטרים, כשהיא נושאת בידה את דגל ישראל.

דבריה של קנפו מגיעים ברקע פרסום שהעלתה שלשום עיתונאית חדשות 2 דפנה ליאל בחשבון הטוויטר שלה, לפיו בתדרוך עיתונאים מאתר NRG הזכיר ראש הממשלה נתניהו את שמה. לדברי ליאל, נתניהו חזר על אמירה שהשמיע בשנת 2003, בעניין מאבקה המקורי של קנפו, ואמר כי "אם היה לה כוח ללכת ברגל היא יכולה ללכת לעבוד".

עוד בוואלה! NEWS:
מחאת בעלי העסקים: תביעה נגד דניה סיבוס בשל הפסדי מיליונים
הערעור נדחה - פיירברג תישאר במעצר: "יהיה עצוב אם היא תואשם"
יוזמה לקיום מסיבת רחוב בבני ברק - בשבת: "נלחמים על החופש לחיות"

ויקי קנפו, יולי 2015. ראובן קסטרו
"המצב החברתי-כלכלי פשוט גרוע". קנפו/ראובן קסטרו

לדברי קנפו, המצב החברתי-כלכלי במדינה כיום קשה יותר מכפי שהיה בעת שיצאה לצעדת המחאה לפני יותר מעשור. "היום אין כסף לקשישים, יש כאלה שלא מסוגלים לקנות תרופות, הנכים סובלים מגזירות כלכליות קשות, ניצולי השואה בקושי סוגרים את החודש ולחלקם אין מה לאכול", היא אומרת בכאב.

"אני רוצה להוביל מחאה חדשה, אני אוביל ואהיה הפה של כולם אבל זה יתאפשר רק אם עוד אנשים יצטרפו למחאה, לבדי אני לא יכולה לעשות זאת", הוסיפה. "הפנסיה לא עולה, אבל בכנסת ובממשלה מבזבזים כספים מיותרים. המצב החברתי-כלכלי פשוט גרוע. לאנשים נמאס, חייבים לעשות שינוי אמיתי".

(עדכון ראשון: 21:01)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully